Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 34 минути , Alexander каза:

колко по-писмено от този отговор от отворен случай?

 

днес имам нов отговор след като вече писах, че избирам безплатния билет. Само не е ясно как точно мога да имам PNR без да имам резервация. Звънях във Варненския офис и казаха, че ще ми върнат обаждане.

 

We would like to inform you that the transaction process for your free ticket has been completed in line with your feedback.

 

In order to use your free ticket right, it is sufficient that you have a confirmed reservation. We kindly ask you to inform us on the following details by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page within one yearfrom the date this message was sent to you and at least 7 days before your flight.

 

  • The reservation code (PNR) you will create for your new travel
  • Your feedback number (TK-XXXXXX 

На летището офисът работи около часовете на полетите на Търкиш от София. Може би ще ти свършат работа ако отидеш там.

Връзка към коментар
преди 26 минути , Дани Магелани каза:

На летището офисът работи около часовете на полетите на Търкиш от София. Може би ще ти свършат работа ако отидеш там.

Последния път като съм ходил там за проблеми със смяна дати на билет, ме пратиха в офиса в Центъра....сега като не работи там офиса не знам какво ще измислят, но не пречи да се пробва да.

Връзка към коментар

Имаме полети до Тайланд с турците през ИСТ. Кацаме от София в 12 на обяд и излитаме след това в 2 часа през нощта т.е. ще сме в Истанбул 14 часа. Трябва ли да си взимаме чекирания багаж в ИСТ или можем спокойно да се разходим в Истанбул и той ще си чака в летището? 

 

Връзка към коментар
В момента, Loverboy каза:

Имаме полети до Тайланд с турците през ИСТ. Кацаме от София в 12 на обяд и излитаме след това в 2 часа през нощта т.е. ще сме в Истанбул 14 часа. Трябва ли да си взимаме чекирания багаж в ИСТ или можем спокойно да се разходим в Истанбул и той ще си чака в летището? 

 

Не, няма да и взимате багажа.

Даже и ръчен в излишък ако имате, може да го оставите за съхранение на летището.

Връзка към коментар
3 hours ago, neuromancer said:

 

аз не съм много сигурен, но като излизаш два пъти, не искат ли две такси? Тоест платената такса си е за излизането със самолет, излизането по земя е отделно.

По онова време бях проверявал по темата и при излизане по суша въобще не се дължеше такава такса. Тя трябваше да се прилага само за полети. Но положението е такова, че ти казват да платиш и толкоз. В TripAdisor съм чел мнения на хора които упорито са отказвали и в крайна сметка са минавали без да платят. Но аз просто не исках да се заяждам и си платих. Както споменах, тез парички 99% отидоха в джобчето на двамата симпатяги на границата 🙂

Връзка към коментар
преди 14 часа, Alexander каза:

колко по-писмено от този отговор от отворен случай?

 

днес имам нов отговор след като вече писах, че избирам безплатния билет. Само не е ясно как точно мога да имам PNR без да имам резервация. Звънях във Варненския офис и казаха, че ще ми върнат обаждане.

 

We would like to inform you that the transaction process for your free ticket has been completed in line with your feedback.

 

In order to use your free ticket right, it is sufficient that you have a confirmed reservation. We kindly ask you to inform us on the following details by selecting the “Previous feedback” option on our feedback page within one yearfrom the date this message was sent to you and at least 7 days before your flight.

 

  • The reservation code (PNR) you will create for your new travel
  • Your feedback number (TK-XXXXXX 

Разбра се кака е процедира след голямо разследване от варненския офис.

остава да си избера нещо 

На 11.12.2022 г. в 0:01, Eva eva каза:

@Alexander, моля те, сподели как и защо се бориш 🙂  

Ние имахме закъснение на полета София - Истанбул и изпуснахме полета Истанбул - Ханой. 2 дни стояхме в Истанбул в хотел, осигурен от Търкиш. Пристигнахме в Ханой 2 дни по-късно от предвиденото по тяхна вина. Пуснах жалба на мейла в софийския офис. Да видим какво ще стане и кога ще отговорят. 

Пусна ли си жалба през линка посочен посочен от boogy?

Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

Пусна ли си жалба през линка посочен посочен от boogy?

Пуснах, но ми върнаха съвсем формален отговор в стил "Гледай си работата". Дадох ги на Аероиск, да видим дали ще успеят. На първо четене ми казаха, че за закъснението не са виновни Търкиш, тъй като вероятно не са получили дълго време разрешение за излитане. Много е било натоварено летището в Истанбул по това време. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, Eva eva каза:

Пуснах, но ми върнаха съвсем формален отговор в стил "Гледай си работата". Дадох ги на Аероиск, да видим дали ще успеят. На първо четене ми казаха, че за закъснението не са виновни Търкиш, тъй като вероятно не са получили дълго време разрешение за излитане. Много е било натоварено летището в Истанбул по това време. 

Какво точно то е закъснението?

посока, часове и т.н.

Връзка към коментар

Някой може ли да ми прати линк където да задам въпрос относно профила си в сайта на турските авиолинии. Имам доста натрупани точки и исках да си купя билет с тях, но се сблъсках с нещо странно. Допуснала съм грешка като си правех профила и в телефонния ми номер липсва една цифра, а имейла, с който съм регистрирана  не е активен вече. За да купя билета ми дава опция за потвърждение с код от SMS или с потвърждение на линк, който ще пратят на пощата. Но и на двете места не става.

Да редактирам тел. си номер в профила не мога защото отново искат да потвърдя от имейла си. И така .... омагьосан кръг.

Връзка към коментар
преди 26 минути , Alexander каза:

Какво точно то е закъснението?

посока, часове и т.н.

Закъсня ни полета София- Истанбул с 2 ч. и половина. Поради това изпуснахме полета за Ханой, следващият беше чак след 2 дни. През това време ни осигуриха хотел, трансфери и храна в Истанбул.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Branko каза:

Миналата седмица в два поредни дни ходих и бачкаше🙂

Мда, като цяло никак не се справяме с посещението на Иран и не съм убедена, че е въпрос само на късмет. Но така де, по телефона не искат да ни сменят билетите без доплащане, така че трябва да се надявам на решение на място с техен служител.  

Връзка към коментар
преди 10 минути , Lindt каза:

Мда, като цяло никак не се справяме с посещението на Иран и не съм убедена, че е въпрос само на късмет. Но така де, по телефона не искат да ни сменят билетите без доплащане, така че трябва да се надявам на решение на място с техен служител.  

Ходих онзи ден, сградата е разбишкана за сериозен ремонт. Поне 2 седмици не виждам да отворят.

Пробвайте на летището освен.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Цвете каза:

Ходих онзи ден, сградата е разбишкана за сериозен ремонт. Поне 2 седмици не виждам да отворят.

Пробвайте на летището освен.

Долу на партера не бачкаха ли,хммм

Сигурно някъде другаде са преместени

Връзка към коментар
преди 4 минути , Цвете каза:

Ходих онзи ден, сградата е разбишкана за сериозен ремонт. Поне 2 седмици не виждам да отворят.

Пробвайте на летището освен.

Мерси 🙂

То нашите полети са чак след 2 месеца, но щях да съм много по-щастлива, ако можем да вземем някакво решение и започна да гледам към останалия свят и година. 

Връзка към коментар
преди 5 часа, Eva eva каза:

Пуснах, но ми върнаха съвсем формален отговор в стил "Гледай си работата". Дадох ги на Аероиск, да видим дали ще успеят. На първо четене ми казаха, че за закъснението не са виновни Търкиш, тъй като вероятно не са получили дълго време разрешение за излитане. Много е било натоварено летището в Истанбул по това време. 

Аз нещо не разбирам какво е станало.

Писала си, че е закъснял полета София-Истанбул, а в същото време пишеш, че вероятно не са получили разрешение за излитане  защото истанбулското летище е много натоварено.

След като си подала с аероиск, остава да чакаш.

Връзка към коментар
преди 43 минути , Alexander каза:

Аз нещо не разбирам какво е станало.

Писала си, че е закъснял полета София-Истанбул, а в същото време пишеш, че вероятно не са получили разрешение за излитане  защото истанбулското летище е много натоварено.

След като си подала с аероиск, остава да чакаш.

Да, така поне ми обясниха от Аероиск. Това е възможната причина според тях. Дано да бъркат и да си взема паричките 🙂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ами, прави се под определена форма посредством Calculated Take Off Time (CTOT) и се контролира на ниво Евроконтрол. Изтървеш ли си слота за излитане (и толеранса, който се дава), чакаш за нов. При по-натоварени трафик, летища и сезон (и стачки), нов слот може да получиш и след часове. Не казвам, че това е била причината, но нещата са комплексни.

Стискам палци за положителен резултат.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Alexander каза:

2,5 часа задържане в София, нещо не ми се вяра хич! По тази логика може всеки ден да  ги задържат с часове самолетите по света, ама не го правят видно.

Ноември месец на полет София-Лисабон си чакахме почти час да излетим, заради натоварен трафик над Европа.
Откак започна войната в Украйна, въздушният трафик се налага да минава през по-тясна фуния. А и след затихването на ковида, започна да се възстановява интензивността на пътуванията. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 8 часа, Alexander каза:

2,5 часа задържане в София, нещо не ми се вяра хич! По тази логика може всеки ден да  ги задържат с часове самолетите по света, ама не го правят видно.

Напълно нормално е. И ние седяхме в самолета от Сайгон до Манила, причината пилота я обяви - натоварен трафик над Манила и от летището са му казали да чака. И друг път ми се е случвало, точно с такава причина, не помня обаче къде точно.

Връзка към коментар
преди 14 часа, ВениК каза:

Някой може ли да ми прати линк където да задам въпрос относно профила си в сайта на турските авиолинии. Имам доста натрупани точки и исках да си купя билет с тях, но се сблъсках с нещо странно. Допуснала съм грешка като си правех профила и в телефонния ми номер липсва една цифра, а имейла, с който съм регистрирана  не е активен вече. За да купя билета ми дава опция за потвърждение с код от SMS или с потвърждение на линк, който ще пратят на пощата. Но и на двете места не става.

Да редактирам тел. си номер в профила не мога защото отново искат да потвърдя от имейла си. И така .... омагьосан кръг.

 Звънни им или пиши им в Туитър - за разлика от други а/к , техният екип в Туитър е една идея по-зле от колегите им в кол центъра .

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Туитър ми е мъгла, не го ползвам. Първо утре ще пробвам на летище София като кацна от УЗБ дали не мога да се разбера за профила ми с техния офис. Май там имаха офис или така си мисля.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.