дядо Пепи Публикувано: 21 октомври, 2022 Публикувано: 21 октомври, 2022 преди 13 часа, adreno каза: Вече може да се избират места и багаж онлайн: Наглеци!!! Очаквам да искат да се чекираме с кислородни бутилки, за да намалим разхода на въздух, а от там и на гориво. 2
jorocontrola Публикувано: 21 октомври, 2022 Публикувано: 21 октомври, 2022 Когато махнат безплатното чекиране на летището, ще са точно като Уиз и Раян. Само цените да изравнят. Не че и другите авиокомпании не са тръгнали натам де ...
randi Публикувано: 21 октомври, 2022 Публикувано: 21 октомври, 2022 5 евро на полет за стандартна седалка ми се вижда доста приемливо.
Jenbel Публикувано: 24 октомври, 2022 Публикувано: 24 октомври, 2022 В сряда сутринта при чекиране онлайн за полет на следващия ден ( Амстердам -София) не беше възможна смяна на случайно разпределените места по никакъв начин. На полета коментирахме, че е възмутително вече. Или софтуерът им не е пригоден за това все още, или изобщо не възнамеряват да предлагат услугите по заплащане на места и багаж през онлайн системата. Ако ще трябва и за места да им се звъни по телефона, да се размятат имейли с линкове, разписки и прочие дивотии...в сайта това пише?! 1
yordanov Публикувано: 24 октомври, 2022 Публикувано: 24 октомври, 2022 Преди 1 час, Jenbel каза: В сряда сутринта при чекиране онлайн за полет на следващия ден ( Амстердам -София) не беше възможна смяна на случайно разпределените места по никакъв начин. На полета коментирахме, че е възмутително вече. Или софтуерът им не е пригоден за това все още, или изобщо не възнамеряват да предлагат услугите по заплащане на места и багаж през онлайн системата. Ако ще трябва и за места да им се звъни по телефона, да се размятат имейли с линкове, разписки и прочие дивотии...в сайта това пише?! Има един хак през мобилното приложение, но не съм го ползвал понеже не ми се е налагало. Също така не става за места май и трябва да се направи преди онлайн чекиране. Та от апп-а, от списъка с полети, избирате менюто с трите точки. Ще ви се появи опция “Обновяване”. След като го изберете ще видите нов бутон “Добави услуга”. От там могат да се добавя багаж, спортна екипировка и т.н. Места обаче май не може, поне при мен не излиза опция. Прикачвам малко скрийншоти: Иначе водих аз една доста безсмислена кореспонденция с тях за местата, без резултат. Поне да можеше да се използват точки за избор на място.. 8
Ardent Публикувано: 7 ноември, 2022 Публикувано: 7 ноември, 2022 Тези дни един португалски приятел ми се похвали, че летял Лисабон до Малага с тяхната си авиокомпания, а самолетът бил на нашите хубавци. Даже май екипажът си бил български (това не беше сигурен, но не били португалци). Разрових се и установих, че наистина два (до скоро три) от ембраерите са дадени под наем там. Странно ми стана, че на снимките из нета LZ-SOF е брандиран едновременно с цветовете и на двете компании. Не видиях да е обсъждано тук, та реших да споделя.
дядо Пепи Публикувано: 7 ноември, 2022 Публикувано: 7 ноември, 2022 преди 5 часа, Ardent каза: ембраерите са дадени под наем там. Във Флайт радар се вижда, че само автобусите летят за Bulgaria Air. 2
randi Публикувано: 8 ноември, 2022 Публикувано: 8 ноември, 2022 Старшият е българин, останлите двама са от ТАП. На 7.11.2022 г. в 12:06, Ardent каза: Даже май екипажът си бил български
Lyubina Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Защо не ми позволява да си избера място, при условие че цената на билета ми е достатъчно висока и flexible. Дайте съвет как да постъпя онлайн или да чакам сутринта на летището на Амстердам да ми сменят мястото. Лепнали са ме на последната редичка, по средата (място 30В) - това е най-голямото наказание, което ми се е случвало до момента по време на полет. Дори бебетата не ми пречат толкова.
vinidj Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Забелязах, че в апликацията цените са с 10лв по-евтини винаги от настолната версия през браузър, е разбира се при посредниците се смъква поне още 20лв. Иначе за места, багаж и т.н. ако не може се намери от аппа се пише имейл на callfb@air.bg и доста бързо дават линк за плащане и отговарят.
Lyubina Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Не си представях, че трябва да доплащам за място, при условие че всичко друго ми е включено в билета. Още повече, не съм си го купувала сама, а е служебно пътуване и билетът е купен преди повече от месец. Отделно, че на билета пише: Changes allowed without fee in the same booking class
neuromancer Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Е, това са промени в датата. Няма нищо общо с места. Би трябвало най-скъпите билети да включват места, но това е както компанията реши. А може и да е бъг, или всички места да са заети. Звънни и питай, от тях всичко може да се очаква.
Lyubina Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Писах им, разменихме няколко любезности и накрая ми казаха, че всъщност имам право на безплатна смяна на мястото в обхвата на последните 7 редички от самолета. Смених го. 1
yordanov Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Покрай перипетиите на @Lyubina по-горе, забелязах, че вече позволяват да си избереш място и срещу точки: https://www.air.bg/bg/fly-more/izbor-na-myasto-sreshtu-bonus-tochki 1
Lyubina Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Много е тъпо това. Като имаш право на избор на място (пък било то и на последните няколко редички), да го отворят по време на чекиране. За първи път ми се случва да нямам право да си избера мястото и направо се взривих. Онзи ден не направих проблем (на идване към АМстердам), защото мястото ми беше много приемливо и изобщо не обърнах внимание че всичко е блокирано. Освен това, ако нямам право на безплатна смяна на мястото, защо по време на чек-ина ми излиза надпис "Промени мястото"? 1
yordanov Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Те до скоро изобщо не бяха изкомуникирали с клиентите си, че спират безплатния избор на място за по-ниския клас тарифи. Някой тук го беше споменал назад в темата. Дори си мислих веднъж като чекирах, че полетът е пълен и съм закъснял твърде много с онлайн чекина. Иначе да, откъм user experience в сайта, апп-а и онлайн чекина, са доста зле. 1
Lyubina Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Отворих линка, който е даден на предната страница, за платен избор на места. Твърди се, че срещу 3€ може да си избера друго място или безплатно в някакъв раздел "Стандарт", но никъде няма линк да си поискам платена смяна на място. Отделно, както стана ясно, мога да го сменя в рамките на няколко редички. Защо трябваше да е толкова сложно, не можах да разбера. Но пък, това да ми е за урок, че агенцията която ни осигурява билетите са някакви румънци - как следващия път ще ги вдигна на .... И без това съм им набрала. Ще пиша на централата ни, ако се налага. Заради техните глупости ще стоя още една нощ в Амстердам, при условие че има полет с прекачване през Мюнхен тази вечер, който не е по-скъп от този, с който ще се прибирам утре. Е, проблемът от финансова гледна точка си е техен (че трябва да ми платят и още една нощувка). Както и да е, още един lesson learnt. За следващия път (ако има такъв 😉 )
Jenbel Публикувано: 13 ноември, 2022 Публикувано: 13 ноември, 2022 Не е бъг в софтуера, а в кода въобще не е вкарана новата бизнес логика за разликата между безплатна и платена смяна на място и съответно поведението на системата във всички хипотези. Сигурно нямат пари да плащат на дивелопъри, което не ме учудва. То затова им е толкова куца системата и работи на магия. 1
Dreamm Публикувано: 16 декември, 2022 Публикувано: 16 декември, 2022 Някой има ли идея как точно да сменя мястото си?😄
yordanov Публикувано: 16 декември, 2022 Публикувано: 16 декември, 2022 преди 3 минути , Dreamm каза: Някой има ли идея как точно да сменя мястото си?😄 Местата им вече са платени, съответно трябва да им пишете, ако искате да си купите конкретно място: https://www.air.bg/bg/uslugi/pytuvaj-po-komfortno Ако имате натрупани мили, може да ги ползвате, за да закупите място: https://www.air.bg/bg/fly-more/izbor-na-myasto-sreshtu-bonus-tochki Ако мястото ви е вече платено и искате да го смените с друго, пак трябва да им пишете. 5 1
Coo Публикувано: 16 януари, 2023 Публикувано: 16 януари, 2023 Не че сме се изпотрепали да пътуваме с домашните си любимци да ги водим да маркират забележителности, но ми стана много готино от новината Услугата по заявяване на домашен любимец на борда вече и онлайн "България Еър" знае, че домашните любимци са част от всяко семейство Прочети още на: https://www.dnes.bg/obshtestvo/2023/01/16/uslugata-po-zaiaviavane-na-domashen-liubimec-na-borda-veche-i-onlain.557175 7
theforeigner Публикувано: 26 януари, 2023 Публикувано: 26 януари, 2023 Случайно някой да знае какво се случва със сайта на БГ Еър? Цял ден не мога да купя самолетни билети, пробвах различни браузъри, както и мобилното приложение, но ми дава error 502 и server unavailable.
vinidj Публикувано: 27 януари, 2023 Публикувано: 27 януари, 2023 преди 23 часа, theforeigner каза: Случайно някой да знае какво се случва със сайта на БГ Еър? Цял ден не мога да купя самолетни билети, пробвах различни браузъри, както и мобилното приложение, но ми дава error 502 и server unavailable. Опитай от друг браузър, засичат те за бот. Дори от momondo.de - my.trip.de е по-евтино. 1
tch Публикувано: 13 февруари, 2023 Публикувано: 13 февруари, 2023 Нова лятна дестинация: https://www.air.bg/bg/destinacii/olbiya 2
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега