Прескочи до съдържание

Авиацията отвътре


macf1an

Препоръчани мнения

Чудесна идея и реализация, но аз лично не виждам никакъв смисъл или причина да са качвали дамата на върха на кулата за заснемането, при положение, че в днешно време е елементарно да се направи съответния монтаж без това да проличи по каквото и да е.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към коментар

Емирейтс разкриха подробности за процеса на заснемане на невероятното рекламно видео :

 

- след качването с асансьор до 160етаж, са изкачвали стъпалата до самият връх в продължение на час .

- дамата с униформата на стюардеса е била “закопчана” за прът , който е част от констукцията

 

https://www.emirates.com/media-centre/what-do-an-emirates-cabin-crew-tom-cruise-and-the-crown-prince-of-dubai-have-in-common/


https://www.khaleejtimes.com/news/emirates-burj-khalifa-stunt-behind-the-scenes-of-the-top-of-the-world-ad-shoot
 

 

 

 

 

  • Харесвам 12
  • Шок 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

дамата с униформата на стюардеса е била “закопчана” за прът , който е част от констукцията

Отдъхнах си, притеснявах се да не е "фиксирана" за пръта по друг начин. 🔞

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар

Аз не мога да повярвам, че тази реклама е истинска. От една страна, не вярвам да са много хората на тази планета, които биха успели да се преборят психически и реално да се изправят стъпили върху малка платформа на такава височина. Съществува нещо наречено инстинкт за самосъхранение и още едно нещо, наречено страх. Третото нещо, наречено вестибуларен апарат, оставам настрана. Не виждам и причина това да бъде причинявано на когото и да е било при положение, че същия ефект може да се постигне чрез използване на специални ефекти... 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 11.08.2021 г. в 14:47, SLX каза:

Значителна част от целта на тази реклама е да подбуди дискусия между милиони хора дали е истинска или не... 🙂 Което изглежда се получава. 

И което би се случило със или без изправянето на някого на върха на Бурж Халифа...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Е не са много ,но вероятно е имало сериозен подбор. Има хора при които вестибуларния апарат просто не функционира ,както при "нормалните". Хора ходят по въже или карат колело на стотици метри над земята и т.н.

Според мен видеото е реално, а се вижда и сериозна осигуровка.

 

 

Примерно Алекс Хонълд , където в добавка има и нечовешко физическо натоварване :

 

https://films.nationalgeographic.com/free-solo/

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Първо са търсили лице от екипа на компанията, имало е много стюардеси, които са кандидатствали и са били годни за подобно нещо, но накрая са избрали тази каскадьорка. Има и видео с кадри от тренировките й, платформата направена за снимките, подсигуряването с въжета под костюма и т.н. ❤️

Онзи ден бях чела няколко статии за правенето, ето една:

https://samchui.com/2021/08/09/behind-the-scenes-of-emirates-commercial-were-at-top-of-the-world/

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

И още една интересна новина:

Azores Airlines са подобрили собствения си рекорд за най-дълъг полет с Airbus A321LR! 

 Полетът е с дължина от 7,874km и е между Oakland, US и Lajes, Azores.Разстоянието е прелетяно за под 9 часа и половина, и по-дълго от предишния рекорд със същия самолет!

Предишният рекорт е за полетЛисабон-Богота през януари и е с продължителност 7 651 км. 

https://simpleflying.com/azores-airlines-a321lr-record-flight/

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 5 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Един интересен проект на сър Нормън Фостър за ново летище на Мексико сити

 

 

за съжаление изглежда ще остане само на хартия (така де - на компютър), въпреки, че изграждането му беше  30%  изпълнено...

 

Nature Starts To Reclaim Mexico City’s Canceled New Airport

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Точно си мислиш, че нещата вървят към оправяне и излиза новина, че чуждите превозвачи се отказват от 80% от слотовете си за пет месеца напред в Тайланд. И то точно когато трябва да е топ сезонът там. 😞

 

https://www.thaipbsworld.com/international-airlines-return-80-of-their-airport-slots-in-thailand-for-the-next-five-months/

Връзка към коментар

Експерти от САЩ: 5G може да наруши системите за безопасност на самолетите.

orig.jpg?_=1631531330

Федералната авиационна администрация на Съединените щати (FAA) възнамерява да изпрати специален бюлетин до авиокомпаниите, в който ги предупреждава, че новата 5G безжична услуга може да наруши системите за безопасност на самолета, съобщава "Уолстрийт джърнъл".

Финансовото издание посочва, че FAA вярва, че кулите на земята, използвани за предаване на 5G сигнал, могат да повлияят на автоматизирани системи, които помагат на пилотите да кацнат и летят безопасно, допълва БТА.

Освен това авиационните власти отбелязват, че това може да доведе до прекъсвания и анулиране на полети в близо 50 от най-големите мегаполиса в САЩ.

От друга страна обаче, Федералната комисия по комуникациите (FCC) отхвърля опасенията и казва, че настоящите доказателства не предполагат, че 5G мрежите могат да доведат до такива смущения, както е описано от FAA.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

За ценовите войни между авиокомпаниите и невероятните оферти с които ни заливат в последните месеци.Фокусът е върху САЩ ,но същото наблюдаваме и при  европейските превозвачи 

 

https://thriftytraveler.com/deals/airlines/airline-fare-wars/

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Нещо, което ми стана много интересно 😊

В коя част на самолета турбуленцията се усеща най-слабо?

Пред британското издание "Експрес" пилотът Андреас Стобър с 10-годишен опит в гражданската авиация споделя в коя част на самолета турбуленцията се усеща най-слабо, както и кои са най-безопасните части в пътнически салон на самолета.

Като цяло пътниците "усещат по-малко турбуленция, ако стоят близо до крилата," обяснява той. Този факт може да е изненадващ за мнозина, но има своето обяснение. "Самолетът се държи като балансовите люлки на детските площадки, като балансът е по средата, където са крилата."

"Когато има турбуленция, задната част на самолета, където се контролира летателният уред, трябва да работят здравата, за да държи самолета да лети направо и изправен," обяснява още Стобър.

Запитан кои части са най-безопасни за пътниците, пилотът обяснява: "Въпреки че статистиката твърди, че задната част на самолета има най-високи нива на оцеляване, заради което и черните кутии са там, във всеки инцидент има твърде много фактори, за да има категоричен отговор."

По мнението на Стобър гражданската авиация днес е толкова безопасна, че пътниците могат да си отдъхнат в мига, в който стигнат на летището, защото са оставили далеч по-опасното наземно пътуване зад гърба си. Той споделя, че по тази причина безопасността за него не е фактор, когато си избира място в самолета. Вместо това предпочита да си избере място до прозореца заради гледките или място в предната част на самолета заради по-бързото слизане след кацане.

 

Информацията е взета от този сайт.

Връзка към коментар

Най-леко се понася турбуленцията, когато мястото е  около , или под ( над ) крилото на самолета. И най-важното - с поставен и добре регулиран предпазен колан. Коланът е нещото, което може да спести доста неприятни емоции и усещания в полет. Останалото е работа на екипажа. Едните да избегнат зоните с повишен риск от турбуленция, другите - да контролират пътниците и съдействат да си заемат местата, и поставят предпазните колани. Това е единственият начин да не се стига до моменти, които влизат в тъжната и черна ( не дай си Боже) статистика на авиацията.  

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...


                                 17-те най-дълги полети в момента

  1. New York (JFK) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 9,537 miles / Airbus A350-900ULR
  2. Newark (EWR) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 9,523 miles / Airbus A350-900ULR (resumes March 27, 2022)
  3. Perth (PER) to London (LHR) / Qantas / 9,010 miles / Boeing 787-9 (resumes March 27, 2022)
  4. Auckland (AKL) to Dubai (DXB) / Emirates / 8,824 miles / Boeing 777-200LR (resumes July 1, 2022)
  5. Los Angeles (LAX) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 8,770 miles / Airbus A350-900ULR
  6. San Francisco (SFO) to Bangalore (BLR) / Air India / 8,701 miles / Boeing 777-200LR
  7. Darwin (DRW) to London (LHR) / Qantas / 8,620 miles / Boeing 787-9
  8. Houston (IAH) to Sydney (SYD) / United Airlines / 8,596 miles / Boeing 787-9 (resumes March 26, 2022)
  9. Dallas (DFW) to Sydney (SYD) / Qantas / 8,578 miles / Boeing 787-9 (resumes February 16, 2022)
  10. New York (JFK) to Manila (MNL) / Philippine Airlines / 8,520 miles / Airbus A350-900
  11. San Francisco (SFO) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines & United Airlines / 8,446 miles / Airbus A350-900 & Boeing 787-9
  12. Johannesburg (JNB) to Atlanta (ATL) / Delta / 8,439 miles / Airbus A350-900
  13. Dubai (DXB) to Los Angeles (LAX) / Emirates / 8,339 miles / Airbus A380
  14. Jeddah (JED) to Los Angeles (LAX) / Saudia / 8,332 miles / Boeing 777-300ER (resumes April 25, 2022)
  15. Doha (DOH) to Los Angeles (LAX) / Qatar Airways / 8,306 miles / Airbus A350-1000
  16. Hyderabad (HYD) to Chicago (ORD) / Air India / 8,263 miles / Boeing 777-200LR
  17. Toronto (YYZ) to Manila (MNL) / Philippine Airlines / 8,221 miles / Airbus A350-900

    Времетраене не е публикувано , тъй като се променя през различните сезони на годината, а някои а/к умишлено задават нереално дълго време за полетите, но всички полети са между 16ч20мин и 18ч50мин.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 12.01.2022 г. в 22:26, stanislavpp каза:


                                 17-те най-дълги полети в момента

  1. New York (JFK) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 9,537 miles / Airbus A350-900ULR
  2. Newark (EWR) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 9,523 miles / Airbus A350-900ULR (resumes March 27, 2022)
  3. Perth (PER) to London (LHR) / Qantas / 9,010 miles / Boeing 787-9 (resumes March 27, 2022)
  4. Auckland (AKL) to Dubai (DXB) / Emirates / 8,824 miles / Boeing 777-200LR (resumes July 1, 2022)
  5. Los Angeles (LAX) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines / 8,770 miles / Airbus A350-900ULR
  6. San Francisco (SFO) to Bangalore (BLR) / Air India / 8,701 miles / Boeing 777-200LR
  7. Darwin (DRW) to London (LHR) / Qantas / 8,620 miles / Boeing 787-9
  8. Houston (IAH) to Sydney (SYD) / United Airlines / 8,596 miles / Boeing 787-9 (resumes March 26, 2022)
  9. Dallas (DFW) to Sydney (SYD) / Qantas / 8,578 miles / Boeing 787-9 (resumes February 16, 2022)
  10. New York (JFK) to Manila (MNL) / Philippine Airlines / 8,520 miles / Airbus A350-900
  11. San Francisco (SFO) to Singapore (SIN) / Singapore Airlines & United Airlines / 8,446 miles / Airbus A350-900 & Boeing 787-9
  12. Johannesburg (JNB) to Atlanta (ATL) / Delta / 8,439 miles / Airbus A350-900
  13. Dubai (DXB) to Los Angeles (LAX) / Emirates / 8,339 miles / Airbus A380
  14. Jeddah (JED) to Los Angeles (LAX) / Saudia / 8,332 miles / Boeing 777-300ER (resumes April 25, 2022)
  15. Doha (DOH) to Los Angeles (LAX) / Qatar Airways / 8,306 miles / Airbus A350-1000
  16. Hyderabad (HYD) to Chicago (ORD) / Air India / 8,263 miles / Boeing 777-200LR
  17. Toronto (YYZ) to Manila (MNL) / Philippine Airlines / 8,221 miles / Airbus A350-900

    Времетраене не е публикувано , тъй като се променя през различните сезони на годината, а някои а/к умишлено задават нереално дълго време за полетите, но всички полети са между 16ч20мин и 18ч50мин.

DOH-AKL нещо липсва - 9023 мили, ако помня добре

Връзка към коментар

Нова невероятна реклама на Емирейтс със същата Смит Лудвик отново на върха на Бурж Халифа, този път с допълнение кръжащ А380 с цветовете на ЕКСПО 2020

 

 

  • Харесвам 8
  • Шок 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.