Stryper Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 Знаете ли кой е регулатора на Paypal? За UK FCA върши чудесна работа и се чудя дали някоя подобна организация няма да свърши работа в случая.
vinidj Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 преди 9 минути , Stryper каза: Знаете ли кой е регулатора на Paypal? За UK FCA върши чудесна работа и се чудя дали някоя подобна организация няма да свърши работа в случая. Те са Американци, а там е трудна работа бюрокрация и корупция. По-добре се разбери с тях докато все още отговарят, аз след 100 мейла успях да ми верифицират акаунта и така, че няма никакви лимити.
Stryper Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 Моят акаунт е в Люксембург, не в САЩ.
neuromancer Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 преди 2 часа, ACM каза: Нали е блокировка на база година. Като стане 2021 няма ли да се отблокира? Не знам има ли такава временна блокировка, аз имам акаунт блокиран от повече от 10 години. По някакво чудо успях да го верифицирам временно и да си изтегля парите, иначе още си седи блокиран
ACM Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 преди 4 часа, vinidj каза: Продължавай да изпълняваш условията и да ги питаш какво точно искат и да го предоставяш Разиграва се следното: Аз пиша какъв е проблемът Те ми казват как да го разреша Аз им казвам, че това не е възможно понеже в система им има бъг (просто няма къде да се качи проклетият документ) Те ми казват абсолютно същото нещо, което са ми казали преди това, понеже всеки път си пиша с различен човек (голяма простотия) и той просто ми пейства един текст. В редките случаи, в които не ми пействат текста ми казват, че такова чудо не са виждали и че работят по въпроса, но имайки предвид колко време мина, мисля, че просто така си приказват, колкото да не заспят. преди 2 часа, neuromancer каза: Не знам има ли такава временна блокировка, аз имам акаунт блокиран от повече от 10 години. По някакво чудо успях да го верифицирам временно и да си изтегля парите, иначе още си седи блокиран Пише, че съм надвишил годишния лимит. За да се отблокира акаунта трябва да представя документ, удостоверяващ адреса ми и всичко ще се оправи. Уж.
neuromancer Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 преди 2 минути , ACM каза: Пише, че съм надвишил годишния лимит. За да се отблокира акаунта трябва да представя документ, удостоверяващ адреса ми и всичко ще се оправи. Уж. А, хубаво, забравил съм казуса. Така вероятно ще ти се поднови. Моето беше по-сериозно 1
stanislavpp Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 Гугълни PayPal limited account fix или removal, има доста инфо и вероятно ще намериш бързо решение. Виж и видеото на индийчето в ютуб с 1200 коментара, аз просто нямам нерви да го изгледам заради акцента му.. 1
vinidj Публикувано: 27 август, 2020 Публикувано: 27 август, 2020 преди 1 час, ACM каза: Разиграва се следното: Аз пиша какъв е проблемът Те ми казват как да го разреша Аз им казвам, че това не е възможно понеже в система им има бъг (просто няма къде да се качи проклетият документ) Те ми казват абсолютно същото нещо, което са ми казали преди това, понеже всеки път си пиша с различен човек (голяма простотия) и той просто ми пейства един текст. В редките случаи, в които не ми пействат текста ми казват, че такова чудо не са виждали и че работят по въпроса, но имайки предвид колко време мина, мисля, че просто така си приказват, колкото да не заспят. Пише, че съм надвишил годишния лимит. За да се отблокира акаунта трябва да представя документ, удостоверяващ адреса ми и всичко ще се оправи. Уж. Пробвай от различни браузъри, различни начини за контакт, отиди в Резолюшън център, подай някъде оплакване, пиши им в социалните мрежи все някъде ще те отразят - влез от телефон и т.н. При мен проблема бе, че искаха да им предоставя документ на адрес от лична карта да съвпада точно едно към едно с адрес от сметка - фотошопнах им го накрая и го признаха.Търси начини.
ACM Публикувано: 31 август, 2020 Публикувано: 31 август, 2020 На 27.08.2020 г. в 18:23, vinidj каза: Пробвай от различни браузъри, различни начини за контакт, отиди в Резолюшън център, подай някъде оплакване, пиши им в социалните мрежи все някъде ще те отразят - влез от телефон и т.н. При мен проблема бе, че искаха да им предоставя документ на адрес от лична карта да съвпада точно едно към едно с адрес от сметка - фотошопнах им го накрая и го признаха.Търси начини. Те ме отразяват. Не е там проблемът. Просто не могат да оправят блокирането. Днес ми написаха, че имало технически проблем, който им бил известен и щели да ме уведомят.
Климент Публикувано: 31 август, 2020 Публикувано: 31 август, 2020 Искай ескалация на проблема, докато се намери някой който да поеме конкретни срокове или реши проблема. Ако ти не можеш да прикачиш документа сигурно има начин те да го направят по служебен път.
ACM Публикувано: 31 август, 2020 Публикувано: 31 август, 2020 преди 50 минути , Климент каза: Искай ескалация на проблема, докато се намери някой който да поеме конкретни срокове или реши проблема. Ако ти не можеш да прикачиш документа сигурно има начин те да го направят по служебен път. И това го минахме. 100 пъти им го пращах по мейли и чатове. Файда никаква.
Hadzhitodorovi Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 На 31.08.2020 г. в 17:53, ACM каза: 100 пъти им го пращах по мейли и чатове. Файда никаква. В големите корпорации няма да мине, трябва малко по-различен подход 🙂 Аз бих настоявал за говоря с ръководителя на този, който в момента се опитва да оправи проблема - с обяснението, че доста време нищо не става. Ръководителят, разбира се, нищо няма да може да направи, но вече може да настоявате да говорите с неговия ръководител - и нагоре по веригата, докато някой не оправи батака.
ACM Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 преди 2 часа, Hadzhitodorovi каза: В големите корпорации няма да мине, трябва малко по-различен подход 🙂 Аз бих настоявал за говоря с ръководителя на този, който в момента се опитва да оправи проблема - с обяснението, че доста време нищо не става. Ръководителят, разбира се, нищо няма да може да направи, но вече може да настоявате да говорите с неговия ръководител - и нагоре по веригата, докато някой не оправи батака. Пробвах 'американския' подход и нищо не стана. Последната информация е, че те имат технически проблем, по който работят.
jul Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Обръщам се за съвет към по-вещите от мен, понеже не съм никак в час с PayPal. Синът ми няма 18г.,поради което акаунтът е на мое име. Вързаната карта е Револют, ако има значение. Акаунтът е на няколко дни, като нямаше никакви проблеми да плаща (купува и продава в разни игри). При опит да изтегли пари обаче (160 USD при налични почти 200USD) поискаха да се качи id. Качихме и 2 дни по-късно лимитираха акаунта. Имате ли идея каква може да е причината, да пиша ли, на кого да пиша... Въобще какво да правя, защото 180 дни са много време. Диспути няма.
neuromancer Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Да разбирам, че след като акаунта е на твое име сте качили твое id? И теглите към сметка на твое име? При всички положения им пиши (трябва да има страница contact us) и питай защо и какъв е проблема...
jul Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Точно така. Писахме, отговориха ми бла-бла. Изобщо не разбирам нарушението. Може ли проблемът да е, че картата е Револют виртуална? Да пиша пак с искане за ясен отговор?
neuromancer Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Ами пиши, аз поне не мога да кажа какъв е проблема Револют работи, вкл. виртуална, но не съм теглил пари към карта, само към банковата сметка То преди доста време беше при мен, но като влезеш няма ли съобщение че нещо не е наред и какво да направиш, за да разрешиш проблема?
jul Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Няма. Револют дали щяха да пишат, ако проблема е при тях?
neuromancer Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Ами ако те са върнали операцията като грешна може и да пишат, че нещо е станало, иначе не (примерно ако просто не работи с тях) Той как е лимитиран акаунта, всичко блокирано или има лимит за теглене/плащане?
vorbis Публикувано: 9 септември, 2020 Публикувано: 9 септември, 2020 Ако PayPal акаунтът е регистриран и потвърден с ID карта или паспорт, то тогава мисля, че проблемът е че сте достигнали лимита на транзакциите с нерегистрирана карта. Трябвало е първо да я регистрите с PayPal верификационен код и след това да пускате тази голяма транзакция. А сега системата е разпознала тази транзакция за съмнителна и иди доказвай, че нямаш сестра. Може би по-бързо ще стане, ако направите нова карта Револют, верифицирате я (става за минути) и пак пробвате да направите транзакцията. 1
jul Публикувано: 10 септември, 2020 Публикувано: 10 септември, 2020 Понеже не знам кое е важно, нещата последователно. 1. temporary limited. We noticed suspicious activity on a credit card linked to your PayPal account. To confirm that you're the owner of the credit card, we need you to confirm your identity. 2. Confirming a card lifts your PayPal withdrawal limit, but because your account is restricted you cannot make withdrawals at this time. You can continue to send money. 3. The information you submitted is currently being reviewed by PayPal. Once we complete our review, we’ll get back to you regarding the status of your account in 5 business days. 4. Initiating closure of PayPal account - After a thorough review of your account, we're initiating the closure of your PayPal account in order to protect us from potential financial losses. You'll no longer be able to use PayPal account. Внасям ли някаква яснота? 1
vinidj Публикувано: 10 септември, 2020 Публикувано: 10 септември, 2020 преди 2 часа, jul каза: Понеже не знам кое е важно, нещата последователно. 1. temporary limited. We noticed suspicious activity on a credit card linked to your PayPal account. To confirm that you're the owner of the credit card, we need you to confirm your identity. 2. Confirming a card lifts your PayPal withdrawal limit, but because your account is restricted you cannot make withdrawals at this time. You can continue to send money. 3. The information you submitted is currently being reviewed by PayPal. Once we complete our review, we’ll get back to you regarding the status of your account in 5 business days. 4. Initiating closure of PayPal account - After a thorough review of your account, we're initiating the closure of your PayPal account in order to protect us from potential financial losses. You'll no longer be able to use PayPal account. Внасям ли някаква яснота? Приключен е случая, Пейпал са конфискували парите и затворили акаунта.
Георги Матеев Публикувано: 10 септември, 2020 Публикувано: 10 септември, 2020 Пейпал винаги са били дразнещо безцеремонни в действията си и затова рядко държа повече от $50 там, но директно затваряне на акаунта без реално обяснение е леко прекалено дори за техните стандарти. Принципно, ако и акаунтът и Револют картата са на твое име и после си пратила твой паспорт/лична карта не би трябвало да има проблем и след проверка да махнат лимитациите. Единственото, което ми хрумва, е евентуално синът ти без да иска да е имал отношения (покупка или продажба) със съмнителен за Пейпал търговец и това да е вдигнало аларма. Уви, случаят за тях е приключен и не мисля, че биха възстановили акаунта повече.
ACM Публикувано: 10 септември, 2020 Публикувано: 10 септември, 2020 Тия вече минават всякакви граници. Много им падна реномето в мои очи в последните месеци. Само да успея да си изтегля парите и ги зарязвам завинаги...
jul Публикувано: 10 септември, 2020 Публикувано: 10 септември, 2020 Да разбирам, че трябва да се радвам, ако въобще върнат парите ли? Или чакам 6те месеца и никога вече не се занимавам с тях?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега