Прескочи до съдържание

Малко въпроси за PayPal


Препоръчани мнения

update: 
добавях различни карти в акаунта и при револютската visa debit се появи бутон "convertion options". При другите карти, които пробвах (Diners и WDMC) не се появява ... :wacko:

  • Браво 1
Връзка към мнение

Да , затворили са нишата през януари , вече няма начин за конвертиране без да се ползва тяхното. 
Някои споменават, че ако при всяка транзакция им се обадиш , може да се ползва това на картата ...


виж постовете от тази година:

 

https://www.paypal-community.com/t5/My-Money/How-to-change-Currency-conversion-option/td-p/1769313

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 16 минути , Фил каза:

update: 
добавях различни карти в акаунта и при револютската visa debit се появи бутон "convertion options". При другите карти, които пробвах (Diners и WDMC) не се появява ... :wacko:

От години ползвам Дайнърс картата си само и единствено за плащания в USD през Пейпал. Всичко различно от USD води до 3-4% греда.

 

Също така ако имам някаква наличност в акаунта - просто плащам директно във валутата, в която е наличността.

 

Отдавна (с изключение на Дайнърс в USD) спрях да ползвам карти за плащания чрез Пейпал не само поради проблема с конвертирането. Във всеки един момент нашенските банки могат да обложат трансферите към Пейпал като "паричен трансфер" и тогава ще стане съвсем мазало.

 

Съгласен съм със @stanislavpp - Пейпал е с все по-затихващи функции и все по-непрактично и неизгодно за употреба.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 30 минути , Георги Матеев каза:

Съгласен съм със @stanislavpp - Пейпал е с все по-затихващи функции и все по-непрактично и неизгодно за употреба.

И аз хич не го обичам paypal, обаче понеже там изтеглям разни кешбеци и затова го държа, а чат-пат (както в сегашния конкретен случай за наемане на кола) имаше опция за плащане само с paypal ... (По-точно имаше и банков трансфер, ама нещо бяха объркали данните.)

Връзка към мнение
На 17.02.2020 г. в 17:24, Фил каза:

Има ли в момента начин да се промени шиб@ното конвертиране на paypal ?
Нещо не намирам в настройките това, което преди беше "convertion options" :rolleyes:

Аз бях стигнал до този казус преди месеци и решението се оказа писане на тикет до съпорта им с молба да ми сменят default currency-то на картата към която тегля да бъде USD. По този начин, ако изтегля $100, единствено ме чарджат 1$ (1% от сумата, твърда такса) и в картата постъпват останалите $99.

 

Не е нужно всеки път да им пишеш, веднъж направят ли го, за тази карта си важи, освен ако не им пишеш да ти върнат настройките или да ти сетнат нови.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 месеца по-късно ...

Някой пращал ли е документ за удостоверяване на адреса си в Пейпал? Получавам едни досадни имейли, че трябва да представя едно от следните:
- Utility bills (phone and broadband services, health insurance, gas, water, electricity, etc.) - не ги плащам аз на постоянния си адрес.
- Bank or credit card statements - това ми е ясно какво е, но никъде из банковите приложения не ми пише адреса. Единствено на договора за откриване на сметката го пише, но на чист български. 
- Your driving licence. (Note: We can only accept a driving licence if: it shows your address, it's been issued within the last 12 months, and it's accompanied by another valid government-issued photo ID) - по-голяма тъпотия не съм виждал. Книжката ми е на 9 години и няма адрес на нея. 
- Your printed payslip. - това даже не разбирам какво е.

 

Някой с опит? И най-интересното е, че не намирам къде да пратя този документ.

 

Връзка към мнение
Преди 1 час, ACM каза:

- Your printed payslip. - това даже не разбирам какво е.

 

Това ти е фишът за заплатата.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

За удостоверяване на адрес използвах фактура от А1 (на български), като тогава имаше поленце за ъплоуд на документа. Приеха го без проблем. Това беше преди 2 години, сега може би са променили процеса.

 

@ACM в твоя случай може би ще е най-лесно да помолиш банката да изпечати извлечение, на което фигурира и адреса ти.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз въобще не съм потвърдил адрес .В Paypal ми превеждат кешбек и без проблем си пращам парите ,където искам.Нямам и банкова карта прикрепена към акаунта.

Връзка към мнение
Преди 1 час, dimitrov6 каза:

Аз въобще не съм потвърдил адрес .В Paypal ми превеждат кешбек и без проблем си пращам парите ,където искам.Нямам и банкова карта прикрепена към акаунта.

Ако през акаунта ти минават над 2500 евро на година си задължен.

преди 3 часа, ACM каза:

Някой пращал ли е документ за удостоверяване на адреса си в Пейпал? Получавам едни досадни имейли, че трябва да представя едно от следните:
- Utility bills (phone and broadband services, health insurance, gas, water, electricity, etc.) - не ги плащам аз на постоянния си адрес.
- Bank or credit card statements - това ми е ясно какво е, но никъде из банковите приложения не ми пише адреса. Единствено на договора за откриване на сметката го пише, но на чист български. 
- Your driving licence. (Note: We can only accept a driving licence if: it shows your address, it's been issued within the last 12 months, and it's accompanied by another valid government-issued photo ID) - по-голяма тъпотия не съм виждал. Книжката ми е на 9 години и няма адрес на нея. 
- Your printed payslip. - това даже не разбирам какво е.

 

Някой с опит? И най-интересното е, че не намирам къде да пратя този документ.

 

Най-важното е адресът посочен в Пейпал и в документа, който изпращаш да са на един и същ език и по възможност да се припокриват едно към едно - без съкращения или да няма промяна на реда при изписване на адреса.

Ако са на различен език може да имаш неочаквани ядове, така че внимавай.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 1 час, tch каза:

Ако през акаунта ти минават над 2500 евро на година си задължен.

Най-важното е адресът посочен в Пейпал и в документа, който изпращаш да са на един и същ език и по възможност да се припокриват едно към едно - без съкращения или да няма промяна на реда при изписване на адреса.

Ако са на различен език може да имаш неочаквани ядове, така че внимавай.

Там е работата, че няма как да предоставя какъвто и да е документ на английски. Всички документи за самоличност са на български. Да не говорим, че номера на самия адрес на английски е най-отпред, докато на български е в края. 

Пример

Хан Крум 1 на английски е 1 Han Krum 

 

Не успявам да се свържа с човек, за да питам какво да правя. Само получавам ботски имейли. Съпорта им каза да се върна в business hours 😄 Така и не намирам къде да го кача въпросния документ след като го намеря. Няма и кой да ми каже от Пейпал, но иначе не пропускат да ми напомнят, че им трябва документ...

Връзка към мнение
преди 23 часа, ACM каза:

 Да не говорим, че номера на самия адрес на английски е най-отпред, докато на български е в края. 

Пример

Хан Крум 1 на английски е 1 Han Krum 

 

Това няма никакво значение.

Връзка към мнение
На 4.07.2020 г. в 16:04, ACM каза:

Там е работата, че няма как да предоставя какъвто и да е документ на английски. Всички документи за самоличност са на български. Да не говорим, че номера на самия адрес на английски е най-отпред, докато на български е в края. 

Пример

Хан Крум 1 на английски е 1 Han Krum 

 

Не успявам да се свържа с човек, за да питам какво да правя. Само получавам ботски имейли. Съпорта им каза да се върна в business hours 😄 Така и не намирам къде да го кача въпросния документ след като го намеря. Няма и кой да ми каже от Пейпал, но иначе не пропускат да ми напомнят, че им трябва документ...

Имах подобен проблем преди година - след около 100тина имейла накрая успях да изкарам каквото искат с помощта на А1 и малко Paint(доста).

Намери начин да изпълниш условията.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Моята сага с пейпал продължава. Мисля, че намерих документ, който да им хареса, но просто няма къде да бъде качен. Говоря си със съпорта им от около 3 седмици без абсолютно никакъв прогрес. Всеки път ми отговаря различен човек/робот, който просто ми пейства информация как да си кача документа. Такова място, обаче просто няма. Пращам скрийншотове на това, което виждам, те ми казват, че ще репортнат проблема, след 1 час ми казват, че е решен, аз влизам и пак същото. 

 

Ето това виждам:

 

1.JPEG

 

Цъкам "Go to account limitations" и се появява това:
 

2.JPEG

 

Цъкам на "resolve" и се появява това без да съм направил каквото и да е:
 

3.JPEG

Връзка към мнение

Пробвай да пратиш по имейл, разгледай по екраните къде може да се цъкне, не е задължително да е голям бутон. В краен случай, за какво ти е този акаунт, имаш ли пари в него? Може просто да го зарежеш и да си направиш друг, с друг имейл адрес разбира се.

Връзка към мнение
преди 32 минути , tch каза:

А да им ги пратиш по емайл дали е вариант?

Не намирам имейл, на който да го пратя. В чата им го пратих 2 пъти, но се правят, че не го виждат. 

преди 9 минути , neuromancer каза:

Пробвай да пратиш по имейл, разгледай по екраните къде може да се цъкне, не е задължително да е голям бутон. В краен случай, за какво ти е този акаунт, имаш ли пари в него? Може просто да го зарежеш и да си направиш друг, с друг имейл адрес разбира се.

Има много пари там, иначе отдавна да съм го зарязал. 

Няма никъде бутон за качване или нещо подобно. Аз цъкам resolve и то ми благодари, че съм предоставил всичко нужно. Не е наред нещо. 

Връзка към мнение

Не знам, счупен им е сайта нещо... пробвай друг компютър, друг браузер, операционна система, телефон, приложение... Иначе като не ми е блокиран акаунта няма как да повторя точно и да видя какво става. Аз точно с Пейпал имах проблеми преди години и не можахме да се разберем по телефона след часове, аз им обяснявам едно, те си ми отговарят като че ли съм им писал нещо съвсем друго и така, оправия няма...

Връзка към мнение
Преди 1 час, ACM каза:

Не намирам имейл, на който да го пратя. В чата им го пратих 2 пъти, но се правят, че не го виждат. 

Има много пари там, иначе отдавна да съм го зарязал. 

Няма никъде бутон за качване или нещо подобно. Аз цъкам resolve и то ми благодари, че съм предоставил всичко нужно. Не е наред нещо. 

А можеш ли да отидеш на Contact Us най-отдолу - Feedback and formal complaints - Limitations on my account.

Там има опция за мейл и има възможност за качване на файлове. 
 

Може на формално оплакване да отговорят по-адекватно. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 16 часа, yordanov каза:

А можеш ли да отидеш на Contact Us най-отдолу - Feedback and formal complaints - Limitations on my account.

Там има опция за мейл и има възможност за качване на файлове. 
 

Може на формално оплакване да отговорят по-адекватно. 

Току-що го направих, да видим. Странното е, че след като натиснах "send" или там каквото беше, не ми написа, че съм изпратил съобщението успешно, а ме върна в чата. Както и да е, ще им дам малко време преди да почна да им мрънкам пак.

преди 17 часа, neuromancer каза:

Не знам, счупен им е сайта нещо... пробвай друг компютър, друг браузер, операционна система, телефон, приложение... Иначе като не ми е блокиран акаунта няма как да повторя точно и да видя какво става. Аз точно с Пейпал имах проблеми преди години и не можахме да се разберем по телефона след часове, аз им обяснявам едно, те си ми отговарят като че ли съм им писал нещо съвсем друго и така, оправия няма...

И по телефона си говорихме много и уж се разбрахме какъв е проблема. Не били виждали такъв проблем досега, затова не ме разбирали. Сякаш не им говоря на английски. Махах кеш, сменях компютри, телефони, т.н., нищо не помогна. Вчера от съпорта ми написаха да ида в менюто за смяна на име и там да си кача документа. Направих го, но там нямаше бутон "submit" или подобен и не знам дали се качиха.

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Моята драма продължава. Нищо не се е променило. Всеки ден си пишем със съпорта и никакъв резултат. Вече близо 2 месеца. Акаунтът ми си стои блокиран, а ние си пишем в чата... Вече се отчайвам, че никога няма да си взема парите.

 

Нали е блокировка на база година. Като стане 2021 няма ли да се отблокира?

Връзка към мнение
Преди 1 час, ACM каза:

Моята драма продължава. Нищо не се е променило. Всеки ден си пишем със съпорта и никакъв резултат. Вече близо 2 месеца. Акаунтът ми си стои блокиран, а ние си пишем в чата... Вече се отчайвам, че никога няма да си взема парите.

 

Нали е блокировка на база година. Като стане 2021 няма ли да се отблокира?

Продължавай да изпълняваш условията и да ги питаш какво точно искат и да го предоставяш

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.