Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

пак клетви и закани, вместо просто да погледне човек на сайта и да види, че си го пише ясно, вместо "би си помислил" човек - за зона 2 например си пише, че са включени минути в дневната такса, за зона 3 и 4 - са включени само мегабайти, а минутите се плащат отделно - дневната такса ти осигурява цената от 1.99 лв на минута, дали е висока - е съвсем отделен въпрос

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
24 minutes ago, antea said:

пак клетви и закани, вместо просто да погледне човек на сайта и да види, че си го пише ясно, вместо "би си помислил" човек - за зона 2 например си пише, че са включени минути в дневната такса, за зона 3 и 4 - са включени само мегабайти, а минутите се плащат отделно - дневната такса ти осигурява цената от 1.99 лв на минута, дали е висока - е съвсем отделен въпрос

Точно така, пак клетви, това заслужават. 

19.99 НЕ ти осигурява цена от 1.99/мин, просто защото друга цена няма. Олигофрена от а1 се опита да ми обясни, как тя цената била нормално 2.99/мин, ама срещу 19.99 на ден била 1.99лв/мин. 

Ама като му казах, че искам да си плащам 2.99/мин без 19.99/ден, ми то не може. 

Мам.ка ви алчна. 22лв/мин разговор. 

Връзка към коментар

Всичко звънни, пише и праща имейли, който от къде се сети, с цел да те излъже и да ти вземе парите, но може и с цел да ти направи беля.........

Днес сутринта дори получих като коментар под една от снимките ми фейса: "Здравей, как си днес, търсих ти приятелство, но ти не ми даде! Бъди така добър и любезен да ми дадеш приятелство. Ще се радвам да станем приятели!"

А в същото време като влезнах в профила виждам, че той е от вчера и е напълно фалшив! 

Така, че много да внимаваме, дори измамниците първо дават пари с цел да ни зарибят и после ставаме жертва.

 

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Усилено напъват последния месец със схемата за харесване на видеа в youtube. Отпреди два месеца ми бяха писали, ама бях забравил. Последната седмица вече три пъти от различни номера от чужбина ми пишат на Whatsapp и "се надяват да се хвана".

Единия ден реших малко майтап да си направя, ама то изглежда е изкуствен интелект и грам не схваща 😄 

 

Screenshot_20240417_124807_WhatsApp.jpg

Screenshot_20240417_124815_WhatsApp.jpg

Screenshot_20240417_124824_WhatsApp.jpg

Screenshot_20240417_124831_WhatsApp.jpg

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 11
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Точно четох за тази измама, в групата за пътуване във фейса имаше линк 

https://www.vesti.bg/bulgaria/vnimanie-nova-izmamna-shema-onlajn-navliza-i-u-nas-video-6196224?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2eEzpt80mJP6JGPUL8jAaDUmDOf8yQW2UnP_QblHrxiA-eg8xyqW4rL2o_aem_AR6F4HNOIpjmmt_bx5rhJgFzWLCpstKTQL6H4gNAU7EZZKkIilFT7H0MhwPbYg9csHC8DpgyiPrLnRbgbUc6lEM8

 

Не знам какъв трябва да си, за да се хванеш. Аз днес в уотс апа получих съобщение от непознат номер (Пакистан), дори не кликнах на него да видя какво пише, направо го изтрих. 

А откъде ни имат телефона  ... не искам да мисля, да се надяваме, че на случайно генерирани номера пращат.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 6 минути , bad kid каза:

Радвам се че поне спряха от БГ да ми звънят с телемаркетинг , че това е мегадосадно.

Ааа не са спрели....тия нещастници 2 седмици ми звъняха всеки ден докато бях в Индия и Казахстан и се притеснявах дали не е нещо важно, после се прибрах и им вдигнах....

Изядоха хранилката и спряха уж, ама миналата седмица пак звъняха и този път им блокирах номера. 

 

Иначе данните отдавна си летят в дарк мрежата, нали от НАП ги бяха хакнали, но може и на случаен принцип да се пробват.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Досега си мислех, че най-големият ми пропуснат шанс в живота е да се возя на Ил-18 (Паша Христова подписва с особено мнение)

 

Сега откривам, че съм изпуснал фериботите на въздушна възглавница през Ламанша

 

1962942811_Screenshot_20240421-1423362.png.8948e6f1da0b8c7fc194e8261f1ccc9e.png

 

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, домосед каза:

Досега си мислех, че най-големият ми пропуснат шанс в живота е да се возя на Ил-18 (Паша Христова подписва с особено мнение)

 

Сега откривам, че съм изпуснал фериботите на въздушна възглавница през Ламанша

 

1962942811_Screenshot_20240421-1423362.png.8948e6f1da0b8c7fc194e8261f1ccc9e.png

 

Брей, намери се превозно средство, даже две!, с които да мога да се похваля пред теб!

 

Имам полет с Ил-18 от София до Бургас през 1976 или 1977 г. В онези години много летяхме по тази отсечка с родителите ми, а аз поне веднъж прекарах полета в пилотската кабина, но на Ан-24...

 

През 1992 г. пък прекосих за първи път Ламанша с кораб на въздушна възглавница. Асоциацията с родните комети по черноморието беше много силна с тази разлика, че на хуверкрафта не успях да се вредя до място до прозореца и малко беше неудобно в самолетно кресло със завързан колан в средата на салона...

 

  • Харесвам 5
  • Браво 2
Връзка към коментар
15 minutes ago, Duke said:

Брей, намери се превозно средство, даже две!, с които да мога да се похваля пред теб!

 

Имам полет с Ил-18 от София до Бургас през 1976 или 1977 г. В онези години много летяхме по тази отсечка с родителите ми, а аз поне веднъж прекарах полета в пилотската кабина, но на Ан-24...

 

През 1992 г. пък прекосих за първи път Ламанша с кораб на въздушна възглавница. Асоциацията с родните комети по черноморието беше много силна с тази разлика, че на хуверкрафта не успях да се вредя до място до прозореца и малко беше неудобно в самолетно кресло със завързан колан в средата на салона...

 

Стана ми наистина интересно, сериозно. 

Ако не е тайна какво са работили мама и тати по ония години. Ти си от моята декада набор, мисля, та тогава много летяха мнооого малко хора. А и в ЮК 92г миткаха още по-малко. 

Дано не прозвучи като заяждане или нещо. Току що гледах документалка за ЦУМ и се върнах в комунизма...

Връзка към коментар

ами аз също съм летяла на Ил 18, и то не еднократно, София-Варна, от месечна възраст (73 набор), та до 85-86 година, няколко пъти годишно (баба във Варна), по бледи спомени самолетните билети бяха съвсем малко по-скъпи от влаковите и със сигурност по-достъпни отколкото сега, като за вътрешни полети

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 10 минути , era123 каза:

Стана ми наистина интересно, сериозно. 

Ако не е тайна какво са работили мама и тати по ония години. Ти си от моята декада набор, мисля, та тогава много летяха мнооого малко хора. А и в ЮК 92г миткаха още по-малко. 

Дано не прозвучи като заяждане или нещо. Току що гледах документалка за ЦУМ и се върнах в комунизма...

Баща ми беше старши научен сътрудник в "Нипроруда", минен инженер. През 80-те разбра, че няма бъдеще в научната работа и отиде да работи в Алжир. Майка ми беше обикновен химик-лаборант, но е родом от Бургас и това обяснява честите пътувания по отсечката София - Бургас. Имай предвид, че цената на "Чайка" експрес в една посока беше 12 лева, а цената на самолетния билет 20 лева. Това са цените от 80-те, които много добре помня, защото продължавах и сам да ходя на море със самолет. През 70-те са били още по-ниски. Баща ми взимаше добри пари в онези години, въпреки проблемите му с партията, което в крайна сметка го принуди да замине за Алжир, както вече писах...

 

Истината е, че тогава хората нямаха навик да летят и предпочитаха влакове и коли, а реално всеки можеше са си го позволи...

 

Иначе, майка ми в края на 80-те, след като се върнаха от Алжир, работеше в Транспортно ХЕИ, което пък ми осигури безплатни билети за пътуване с влак в цяла Европа за три поредни години. Въобще, откакто се помня все пътувам...

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
15 minutes ago, antea said:

ами аз също съм летяла на Ил 18, и то не еднократно, София-Варна, от месечна възраст (73 набор), та до 85-86 година, няколко пъти годишно (баба във Варна), по бледи спомени самолетните билети бяха съвсем малко по-скъпи от влаковите и със сигурност по-достъпни отколкото сега, като за вътрешни полети

Чак евтино не е било 🙂

https://myvidin.com/spomeni-ot-minaliya-vek-ot-vidin-do-sofiya-sas-samolet/

София -Видин 11лв. 

С влак ако не ме лъже паметта 3лв редовен. 1.50 ученик.

Връзка към коментар
6 minutes ago, Duke said:

Баща ми беше старши научен сътрудник в "Нипроруда", минен инженер.

Страхотно. Всеки ден минавах покрай Нипроруда на Стамболийски и К.Вел. през 80те. Яка бяла сграда, за келеме като мене.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , era123 каза:

Страхотно. Всеки ден минавах покрай Нипроруда на Стамболийски и К.Вел. през 80те. Яка бяла сграда, за келеме като мене.

Високата беше "Металургпроект", а ниската триетажна г-образна беше "Нипроруда" 😉

Връзка към коментар
3 minutes ago, Duke said:

Високата беше "Металургпроект", а ниската триетажна г-образна беше "Нипроруда" 😉

Де бе, верно. Така беше, сега се разходих в Гмапс. 

Гледам нипроруда още работи, имат сайт. Имам няколко години като геолог в рудник Асарел и май там имаше специалисти от НР по проекти, ама имена не помня вече.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

според мен по-важна е пропорцията, и затова хората избираха лесно самолет при дългите разстояния до морето, помня че имаше даже опашки пред офиса на Балкан /викаха му и Табсо/ на главната улица във Варна, за да се вземат билети, тогава да кажем са били два пъти по-високи цените на самолета спрямо влака, а в момента поне над 4 пъти /или поне така ми излизат сметките при бърз преглед на БДЖ и България Еър за след 2-3 дни/

Връзка към коментар
преди 5 минути , era123 каза:

Де бе, верно. Така беше, сега се разходих в Гмапс. 

Гледам нипроруда още работи, имат сайт. Имам няколко години като геолог в рудник Асарел и май там имаше специалисти от НР по проекти, ама имена не помня вече.

Цоцорков беше приятел на баща ми... 😉

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
5 minutes ago, Duke said:

Цоцорков беше приятел на баща ми... 😉

Цоцорков беше свестен. RIP. 

Лоша дума не мога да кажа - имах среща с него след спор с директор ЧП, след което отдел човешки ресурси и счетоводство ходеха като напикани мушката.

За хората в Асарел той беше нещо като бог - много ги беше страх.

История за бира 🙂 че разводнихме темата.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , antea каза:

според мен по-важна е пропорцията, и затова хората избираха лесно самолет при дългите разстояния до морето, помня че имаше даже опашки пред офиса на Балкан /викаха му и Табсо/ на главната улица във Варна, за да се вземат билети, тогава да кажем са били два пъти по-високи цените на самолета спрямо влака, а в момента поне над 4 пъти /или поне така ми излизат сметките при бърз преглед на БДЖ и България Еър за след 2-3 дни/

Да, имаше недостиг на самолетни билети, но имаше и един лесен трик за решаване на проблема. Просто отиваш сутринта на летището и чакаш да се освободи място. При няколко полета на ден, винаги имаше подобна възможност, а какво по-хубаво да изчакаш следващия полет на терасата на летището, вдишвайки керосинови пари под оглушителния рев на витловите Ан-24, Ил-18 или реактивните Ту-134 и Ту-154. Леле, колко спомени изведнъж нахлуха в съзнанието ми...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

6 кинта беше София - Горна .:)

Мен ме пращаха при баба и дядо така (с требване). Тате беше военен.

А аз се нервех, че после от Горна до ВТ трябваше да пътувам с автобус. И виках: Не може ли до ВТ със самолет?

Тате: Те едвам са намерили равно място да направят стадион в Търново . 🤣( за да дразни майка ми)

До Горна бяха Ан, а до Варна/ Бс - Ил. Така ходихме на море. 😀 

  • Харесвам 5
  • Смея се 4
Връзка към коментар

За първи път попълвам данъчна декларация,защото миналата година съм получил 350 лв наложен платеж в Еконт от продажба на лични вещи.Докато се ориентирам и подам данните мина 1 час,но хубавото е ,че е необлагаем доход

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.