Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 2 часа, dimitrov6 каза:

Сайта на нашата автогара се оказа неверен и сега родителите ми ще плащат за такси 50 лв да идат навреме на погребението на чичо. Аз им казах кога е автобуса, но трябваше предварително и да питам по телефона.

Много лошо се е получило при вас! 

Ама и тези автогари са нямам думи!!! Всеки път е това, в сайта пише едно, а в реалност е друго нещо!

Да вземат да си направят пълна актуализация на всички автобуси!

Аз ако пътувам с автобус, винаги се обаждам на автогара предварително за деня и часа, защото правят винаги промени без актуализация в сайта! 

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Аз досега актуален сайт на автогара у нас, освен на софийската централна (и там също с едно наум), май не съм виждала... Наистина е доста кофти, ако ти трябва информация.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На новата автогара Сандански също е актуален сайта. Има и телефон на "Информация", както и на всички превозвачи. Единствено като проблем мога да кажа, че нито един превозвач не отговаря на телефона след 17:30 часа.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

  • Шок 17
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 24 минути , Crazy Horse каза:

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

Бързо възстановяване!

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 11 часа, Crazy Horse каза:

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

Здравето на децата е най-важно!

Дано бързо да се възстанови детето и всички страхове да са напразни!

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 13 часа, Crazy Horse каза:

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

Бързо възстановяване! 

Дано всичко да е наред и мине благополучно!

 
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 14 часа, Crazy Horse каза:

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

Остави пътеписа. Да се възстанови бързо детенце, а причината да е най-безобидната! Стискам плаци! 🤗

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 часа, Lyubina каза:

@Crazy Horse, дано всичко мине благополучно и детето се възстанови! Всичко останало в такива моменти не е важно. Знам, че в Испания медицината е на високо ниво. 

Благодаря! Медицината тук е на високо ниво, но за членовете на кралското семейство и правителството. Иначе е на късмет. Днес го прегледа набързо невролог и каза, че утре евентуално ще му направят енцефалограма (ЕЕГ). Днес по-важно било да му направят PCR тест, да не би да се е коронясал. В Испания има 1 лекарство - парацетамол и 1 болест коронавирус и ковид е нейният пророк. При положение, че загуби съзнание дете на 5 години без висока температура, най-важното е да му бръкнем в носа. Сега остава и по 2 намордника да ни нахлузят. Аз ги попитах, те само това ли знаят?! Добре, че са тези идиоти да поддържат PCR бизнеса жив. Нищо де, не ни остава вече много време в Испания.

  • Шок 8
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 49 минути , Crazy Horse каза:

Благодаря! Медицината тук е на високо ниво, но за членовете на кралското семейство и правителството. Иначе е на късмет. Днес го прегледа набързо невролог и каза, че утре евентуално ще му направят енцефалограма (ЕЕГ). Днес по-важно било да му направят PCR тест, да не би да се е коронясал. В Испания има 1 лекарство - парацетамол и 1 болест коронавирус и ковид е нейният пророк. При положение, че загуби съзнание дете на 5 години без висока температура, най-важното е да му бръкнем в носа. Сега остава и по 2 намордника да ни нахлузят. Аз ги попитах, те само това ли знаят?! Добре, че са тези идиоти да поддържат PCR бизнеса жив. Нищо де, не ни остава вече много време в Испания.

Това предполагам е по Здравна каса. Нямаш ли възможност да отидете в платена клиника за по-задълбочени изследвания?

Поне в България така правим. Плащаме си здравните осигуровки, но за сериозните неща ходим на платен прием, за да ни се обърне внимание.

Връзка към коментар
преди 18 часа, Crazy Horse каза:

Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу.

Бързо оздравяване!

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

@Дани Магелани, ако не му направят ЕЕГ утре, ще идем в частна клиника. Той има частна застраховка също. Днес ще дишам дълбоко и ще си тренирам търпението. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имам дебитна карта, сметка и пос терминал към mypos. Картата ми изтича 03.2024. Освен че ми взимат 3% от всяка транзакция няма други такси. Преди 2 месеца ми пратиха мейл да си подновя картата ,имало и линк, който е изтекъл. Тъй като повечето време не бях в БГ, днес се свързах със съпорта и не можело да ми пратят нов и не може да си я взема от офис....бнб не разрешавала....Няма да си подновявам картата,поне сметката ще е активна и мога да си банкирам...Безумие някакво.

Връзка към коментар

Искам да се оплача от Booking и един хотел едновременно. Хотелът ми отбеляза резервацията като канселирана с обяснение, че не съм се била появила, въпреки че се настаних и платих с карта на място. Драмата ми е, че бях направила резервацията с код за 10%, които сега няма да се върнат в сметката ми, защото резервацията ми е канселирана. Booking ми бяха пратили автоматичен имейл да потвърдя, че съм канселирала и не съм се настанила. Отговорих, че съм се настанила и съм си ползвала резервацията. Отделно им писах мейл с обяснение на ситуацията, при която получих тотално неадекватния отговор: "Много съжаляваме, че не сте успели да се настаните. Надяваме се следващия път всичко да е наред". В обратната връзка за клиентското обслужване насолих служителя и пратих нов имейл с описание на ситуацията. Вече близо 2 седмици пълно мълчание от страна на Booking, а съм трето ниво джиниъс и поради тази причина съм, видите ли, с приоритетно обслужване трънки майно льо.
Да не говорим, че и ревю на хотела не мога да оставя, а това е най-мизерният хотел, в който някога съм попадала. На снимки няма почти нищо общо, включената, уж, закуска я нямаше (върнаха ни някакви смешни пари заради това), но пък за сметка на това имаше хлебарки...
Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури?

  • Харесвам 1
  • Шок 7
Връзка към коментар
Граф Вронски
преди 18 минути , Lirea каза:

Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури?

Бих предложил да напишеш и Google review. 

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 15 минути , Lirea каза:

Искам да се оплача от Booking и един хотел едновременно. Хотелът ми отбеляза резервацията като канселирана с обяснение, че не съм се била появила, въпреки че се настаних и платих с карта на място. Драмата ми е, че бях направила резервацията с код за 10%, които сега няма да се върнат в сметката ми, защото резервацията ми е канселирана. Booking ми бяха пратили автоматичен имейл да потвърдя, че съм канселирала и не съм се настанила. Отговорих, че съм се настанила и съм си ползвала резервацията. Отделно им писах мейл с обяснение на ситуацията, при която получих тотално неадекватния отговор: "Много съжаляваме, че не сте успели да се настаните. Надяваме се следващия път всичко да е наред". В обратната връзка за клиентското обслужване насолих служителя и пратих нов имейл с описание на ситуацията. Вече близо 2 седмици пълно мълчание от страна на Booking, а съм трето ниво джиниъс и поради тази причина съм, видите ли, с приоритетно обслужване трънки майно льо.
Да не говорим, че и ревю на хотела не мога да оставя, а това е най-мизерният хотел, в който някога съм попадала. На снимки няма почти нищо общо, включената, уж, закуска я нямаше (върнаха ни някакви смешни пари заради това), но пък за сметка на това имаше хлебарки...
Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури?

Подобен случай имах през декември- описала съм го тук някъде. Не разбрах хотелът или Букинг са ми скъсали нервите, защото отмениха резервацията ми и я преместиха за друга дата. След кавгата ме настаниха. След 2 седмици в профила ми излезе, че не съм нощувала там, понеже "аз съм си отменила резервацията" и загубих 6%, които имах от резервирането с Visa.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Щом си платила с карта на място, това е сигурна гаранция, че си ползвала резервацията. Бих ти предложила да звъннеш утре в работно време на българския номер и да им обясниш ситуацията, като предложиш да им пратиш на мейла скриншот от банковото извлечение.

Страшно гадно е,че хотелите си позволяват такива селски номера. Може да звучи комично и абсурдно , но при подобен случай бих си направила селфи докато държа лист А4 с написана дата в колкото може повече помещения на хотела, най-добре с рецепциониста в кадър. С достатъчно големи букви " Долни измамници". Може и на български, booking ползват google преводач. Нека да твърдят после, че не съм била там.

 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искам да се оплача, че има петиция против провеждането на Sofia Summer Fest, защото се вдигало много шум. Това е петиция За провеждането на феста, моля който има желание да я подкрепи.

https://www.peticiq.com/a_sofia_summer_fest_2024_2

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.