Иван Попов Публикувано: 2 март, 2024 Публикувано: 2 март, 2024 преди 2 часа, dimitrov6 каза: Сайта на нашата автогара се оказа неверен и сега родителите ми ще плащат за такси 50 лв да идат навреме на погребението на чичо. Аз им казах кога е автобуса, но трябваше предварително и да питам по телефона. Много лошо се е получило при вас! Ама и тези автогари са нямам думи!!! Всеки път е това, в сайта пише едно, а в реалност е друго нещо! Да вземат да си направят пълна актуализация на всички автобуси! Аз ако пътувам с автобус, винаги се обаждам на автогара предварително за деня и часа, защото правят винаги промени без актуализация в сайта! 6
Victoria Публикувано: 2 март, 2024 Публикувано: 2 март, 2024 Аз досега актуален сайт на автогара у нас, освен на софийската централна (и там също с едно наум), май не съм виждала... Наистина е доста кофти, ако ти трябва информация. 2
Bozhidar1978 Публикувано: 3 март, 2024 Публикувано: 3 март, 2024 На новата автогара Сандански също е актуален сайта. Има и телефон на "Информация", както и на всички превозвачи. Единствено като проблем мога да кажа, че нито един превозвач не отговаря на телефона след 17:30 часа. 2 1
Crazy Horse Публикувано: 3 март, 2024 Публикувано: 3 март, 2024 Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. 17 3
chandni Публикувано: 3 март, 2024 Публикувано: 3 март, 2024 преди 24 минути , Crazy Horse каза: Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. Бързо възстановяване! 5 1 1
Lyubina Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 @Crazy Horse, дано всичко мине благополучно и детето се възстанови! Всичко останало в такива моменти не е важно. Знам, че в Испания медицината е на високо ниво. 7
Дани Магелани Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 11 часа, Crazy Horse каза: Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. Здравето на децата е най-важно! Дано бързо да се възстанови детето и всички страхове да са напразни! 5
Иван Попов Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 13 часа, Crazy Horse каза: Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. Бързо възстановяване! Дано всичко да е наред и мине благополучно! 3
DaBo Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 14 часа, Crazy Horse каза: Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. Остави пътеписа. Да се възстанови бързо детенце, а причината да е най-безобидната! Стискам плаци! 🤗 3
Crazy Horse Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 6 часа, Lyubina каза: @Crazy Horse, дано всичко мине благополучно и детето се възстанови! Всичко останало в такива моменти не е важно. Знам, че в Испания медицината е на високо ниво. Благодаря! Медицината тук е на високо ниво, но за членовете на кралското семейство и правителството. Иначе е на късмет. Днес го прегледа набързо невролог и каза, че утре евентуално ще му направят енцефалограма (ЕЕГ). Днес по-важно било да му направят PCR тест, да не би да се е коронясал. В Испания има 1 лекарство - парацетамол и 1 болест коронавирус и ковид е нейният пророк. При положение, че загуби съзнание дете на 5 години без висока температура, най-важното е да му бръкнем в носа. Сега остава и по 2 намордника да ни нахлузят. Аз ги попитах, те само това ли знаят?! Добре, че са тези идиоти да поддържат PCR бизнеса жив. Нищо де, не ни остава вече много време в Испания. 8 1
Дани Магелани Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 49 минути , Crazy Horse каза: Благодаря! Медицината тук е на високо ниво, но за членовете на кралското семейство и правителството. Иначе е на късмет. Днес го прегледа набързо невролог и каза, че утре евентуално ще му направят енцефалограма (ЕЕГ). Днес по-важно било да му направят PCR тест, да не би да се е коронясал. В Испания има 1 лекарство - парацетамол и 1 болест коронавирус и ковид е нейният пророк. При положение, че загуби съзнание дете на 5 години без висока температура, най-важното е да му бръкнем в носа. Сега остава и по 2 намордника да ни нахлузят. Аз ги попитах, те само това ли знаят?! Добре, че са тези идиоти да поддържат PCR бизнеса жив. Нищо де, не ни остава вече много време в Испания. Това предполагам е по Здравна каса. Нямаш ли възможност да отидете в платена клиника за по-задълбочени изследвания? Поне в България така правим. Плащаме си здравните осигуровки, но за сериозните неща ходим на платен прием, за да ни се обърне внимание.
Mistela Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 преди 18 часа, Crazy Horse каза: Аз обещах пътепис тази седмица, но ще се забавя. Придружавам един от близнаците ни в болницата през нощта. Вчера беше кошмарен ден. Имаше гърчове сутринта, загуби съзнание за поне 20 минути. Добре, че Бърза помощ се появиха след 10 минути само. Още не знаем дори причината... Днес е по-добре, слава Богу. Бързо оздравяване! 1
Crazy Horse Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 @Дани Магелани, ако не му направят ЕЕГ утре, ще идем в частна клиника. Той има частна застраховка също. Днес ще дишам дълбоко и ще си тренирам търпението. 4
lesy Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 Пожелавам всичко да е наред с детето и да се възстанови възможно най-бързо! 1
Роми Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 Бързо възстановяване на детето! Дано утре ни зарадваш с хубави новини!
Stryper Публикувано: 4 март, 2024 Публикувано: 4 март, 2024 Дано попаднете на свестен лекар и да открият причината! Бързо оправяне на детето ти! 1
ivan69 Публикувано: 15 март, 2024 Публикувано: 15 март, 2024 Имам дебитна карта, сметка и пос терминал към mypos. Картата ми изтича 03.2024. Освен че ми взимат 3% от всяка транзакция няма други такси. Преди 2 месеца ми пратиха мейл да си подновя картата ,имало и линк, който е изтекъл. Тъй като повечето време не бях в БГ, днес се свързах със съпорта и не можело да ми пратят нов и не може да си я взема от офис....бнб не разрешавала....Няма да си подновявам картата,поне сметката ще е активна и мога да си банкирам...Безумие някакво.
jul Публикувано: 16 март, 2024 Публикувано: 16 март, 2024 В темата за оплаквания публикувам сайт за оплаквания https://helpbook.info/ 6 1
Lirea Публикувано: 19 март, 2024 Публикувано: 19 март, 2024 Искам да се оплача от Booking и един хотел едновременно. Хотелът ми отбеляза резервацията като канселирана с обяснение, че не съм се била появила, въпреки че се настаних и платих с карта на място. Драмата ми е, че бях направила резервацията с код за 10%, които сега няма да се върнат в сметката ми, защото резервацията ми е канселирана. Booking ми бяха пратили автоматичен имейл да потвърдя, че съм канселирала и не съм се настанила. Отговорих, че съм се настанила и съм си ползвала резервацията. Отделно им писах мейл с обяснение на ситуацията, при която получих тотално неадекватния отговор: "Много съжаляваме, че не сте успели да се настаните. Надяваме се следващия път всичко да е наред". В обратната връзка за клиентското обслужване насолих служителя и пратих нов имейл с описание на ситуацията. Вече близо 2 седмици пълно мълчание от страна на Booking, а съм трето ниво джиниъс и поради тази причина съм, видите ли, с приоритетно обслужване трънки майно льо. Да не говорим, че и ревю на хотела не мога да оставя, а това е най-мизерният хотел, в който някога съм попадала. На снимки няма почти нищо общо, включената, уж, закуска я нямаше (върнаха ни някакви смешни пари заради това), но пък за сметка на това имаше хлебарки... Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури? 1 7
Граф Вронски Публикувано: 19 март, 2024 Публикувано: 19 март, 2024 преди 18 минути , Lirea каза: Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури? Бих предложил да напишеш и Google review. 10
marycap Публикувано: 19 март, 2024 Публикувано: 19 март, 2024 преди 15 минути , Lirea каза: Искам да се оплача от Booking и един хотел едновременно. Хотелът ми отбеляза резервацията като канселирана с обяснение, че не съм се била появила, въпреки че се настаних и платих с карта на място. Драмата ми е, че бях направила резервацията с код за 10%, които сега няма да се върнат в сметката ми, защото резервацията ми е канселирана. Booking ми бяха пратили автоматичен имейл да потвърдя, че съм канселирала и не съм се настанила. Отговорих, че съм се настанила и съм си ползвала резервацията. Отделно им писах мейл с обяснение на ситуацията, при която получих тотално неадекватния отговор: "Много съжаляваме, че не сте успели да се настаните. Надяваме се следващия път всичко да е наред". В обратната връзка за клиентското обслужване насолих служителя и пратих нов имейл с описание на ситуацията. Вече близо 2 седмици пълно мълчание от страна на Booking, а съм трето ниво джиниъс и поради тази причина съм, видите ли, с приоритетно обслужване трънки майно льо. Да не говорим, че и ревю на хотела не мога да оставя, а това е най-мизерният хотел, в който някога съм попадала. На снимки няма почти нищо общо, включената, уж, закуска я нямаше (върнаха ни някакви смешни пари заради това), но пък за сметка на това имаше хлебарки... Освен да продължавам да бомбардирам Booking с имейли с искане за справедливост, мога ли да направя нещо друго с тия... сладури? Подобен случай имах през декември- описала съм го тук някъде. Не разбрах хотелът или Букинг са ми скъсали нервите, защото отмениха резервацията ми и я преместиха за друга дата. След кавгата ме настаниха. След 2 седмици в профила ми излезе, че не съм нощувала там, понеже "аз съм си отменила резервацията" и загубих 6%, които имах от резервирането с Visa. 3
iMari Публикувано: 19 март, 2024 Публикувано: 19 март, 2024 Щом си платила с карта на място, това е сигурна гаранция, че си ползвала резервацията. Бих ти предложила да звъннеш утре в работно време на българския номер и да им обясниш ситуацията, като предложиш да им пратиш на мейла скриншот от банковото извлечение. Страшно гадно е,че хотелите си позволяват такива селски номера. Може да звучи комично и абсурдно , но при подобен случай бих си направила селфи докато държа лист А4 с написана дата в колкото може повече помещения на хотела, най-добре с рецепциониста в кадър. С достатъчно големи букви " Долни измамници". Може и на български, booking ползват google преводач. Нека да твърдят после, че не съм била там. 7
DGTG Публикувано: 19 март, 2024 Публикувано: 19 март, 2024 Като докажеш на букинг, че си ползвала резервацията и си платила с карта на място им кажи, че искаш да оставиш ревю - те ще ти изпратят мейл и линк, за да оставиш ревю. 8
kali Публикувано: 21 март, 2024 Публикувано: 21 март, 2024 Искам да се оплача, че има петиция против провеждането на Sofia Summer Fest, защото се вдигало много шум. Това е петиция За провеждането на феста, моля който има желание да я подкрепи. https://www.peticiq.com/a_sofia_summer_fest_2024_2
Костов Публикувано: 26 март, 2024 Публикувано: 26 март, 2024 Миг невнимание, подхлъзване, падане и в резултат счупен пръст, който вчера претърпя операция - сложиха му арматура 27
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега