Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

преди 29 минути , Георги Матеев каза:

Може инфото да е полезно на някого.

А актуално ли е за нови клиенти?

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар
преди 3 минути , macf1an каза:

А актуално ли е за нови клиенти?

Поне допреди няколко месеца беше актуално, да. При всички случаи и в момента предлагат поне 2 плана на частно банкиране с различни месечни тарифи и включени екстри. Ако някой има интерес нека провери.

Връзка към коментар
преди 42 минути , Георги Матеев каза:

Поне допреди няколко месеца беше актуално, да. При всички случаи и в момента предлагат поне 2 плана на частно банкиране с различни месечни тарифи и включени екстри. Ако някой има интерес нека провери.

Месечната такса за златен пакет вече е по-висока, но фактът, че са я запазили за теб като стар клиент, говори добре само по себе си.

Връзка към коментар

А кога ДСК изплащат натрупания през годината кешбек? В условията пише "през декември", но не става ясно в коя част на декември и най-вече събраният до коя дата кешбек се включва.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Боби каза:

Месечната такса за златен пакет вече е по-висока, но фактът, че са я запазили за теб като стар клиент, говори добре само по себе си.

Прав си, таксата за златен пакет е станала 25 лв. на месец. Но това не променя особено казаното от мен, пак доста си заслужава, а и дори са подобрили някои от условията.

преди 10 минути , Ilian359 каза:

А кога ДСК изплащат натрупания през годината кешбек? В условията пише "през декември", но не става ясно в коя част на декември и най-вече събраният до коя дата кешбек се включва.

Когато им кефне през декември, няма строго определен ден. Най-вероятно в края на месеца. Кешбекът ще обхваща всички транзакции направени до 30.11.2017 включително.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На ‎18‎.‎12‎.‎2017‎ г. в 14:11, Ilian359 каза:

А кога ДСК изплащат натрупания през годината кешбек? В условията пише "през декември", но не става ясно в коя част на декември и най-вече събраният до коя дата кешбек се включва.

Преди два дена са  ми изплатили  cashback.

Връзка към коментар
преди 8 часа, Ilian359 каза:

И на мен на 20-ти ми го изплатиха, падежът ми е на 10-ти. Как са изчислили стойността, само те си знаят :)

И на мен са ми изплатили  кешбека на 20-ти, падежът ми е на друга дата.

 

 

А периодът, за който е начислен, е 1 юли - 30 ноември 2017 година, т.е. без целия декември. Поне движението по сметката на моята кк показва точно това.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар
преди 2 часа, rik4o каза:

И на мен са ми изплатили  кешбека на 20-ти, падежът ми е на друга дата.

 

 

А периодът, за който е начислен, е 1 юли - 30 ноември 2017 година, т.е. без целия декември. Поне движението по сметката на моята кк показва точно това.

Така е , за 2018   ще бъде начисляван от 1 януари  до  30  ноември , не както беше досега  на два пъти в годината. Доколкото си спомням , отпада и минимума от 2000 лв транзакции ,за да ти изплатят cashback.

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Служители в банките май ги избират с конкурс, ама в лошия смисъл.

Изкарахме карта Дайнърс преди повече от 3 месеца през ПИБ, още тогава заявихме да си взимат всичко автоматично и да не се разправяме с погасяване. Да, но това се оказа доста трудна работа за тях..

 

След като минаха 2 месеца и жена ми започна да трупа оборот, декември се оказа, че не са й погасили автоматично вноската за ноември. Погасихме ръчно и трябваше да се ходи отново до офис в съботен ден, да се попълват документи, даже взеха такса от 2лв и т.н. увериха ни, че вече всичко е наред. Последното ходене е от 17.12.17. Въпреки уверенията им, си запазих бележките, понеже им нямам вяра..

 

От няколко дни всеки ден влизам и проверявам дали е погасена вноската, но понеже нищо не беше погасено (на моята карта бе погасено още на 9.01.18) реших да звъня първо в Дайнърс, от където потвърдиха, че нищо не е погасено и няма да се погаси автоматично, като вчера е бил последния ден, но и днес нямало проблем да се погаси ръчно.

Посъветваха ни  да звъним отново в ПИБ, понеже те нищо не могат да направят в случая.

Взех да се изнервям сериозно  и награбих телефона отново, прехвърлиха ни към офиса на ПИБ където е попълвано последно това искане, на общия телефон не можели да видят нищо. Там се свързахме със служителка, която първо обясни, че по телефона не можела да даде информация по случая. Отговорих й, че не искам информация, а да оправи нещата, които не са направени от тях втори месец и че нямам намерение за 3 път да ходя до офис за едно и също нещо. Накрая се съгласи, взе данните и каза, че след малко ще се обади, за да каже какво става. Това малко стана 30 мин и ми се струва, че ще има сериозно оплакване и скандал на място..

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

4 пъти в продължение на 3 месеца ходих да си търся анекса за увеличаване на лимита. Звъня  на Дайнърс- там е. Търсят в офиса, няма го. Звънят по другите офиси в града /Ст.Загора/, няма го. После пак така и пак.

Сред поредното уверение от Дайнърс, че анекса ми е в определен офис ми беше казано дори при кой служител да го търся отидох пак. Почна се едно ровене...ми няма го...ходи девойката насам-натам...казах и при кой да го търси дори, ама тя колежката била в отпуск. Аз, с цялото спокойствие, на което съм способна и предложих ако толкова не може да се справи да звъннем заедно на Дайнърс, защото аз нямам време постоянно да им идвам до офиса и воала, намери се!

Еми малко е така, ама какво да се прави...

Редактирано от Тони
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След 3 часа и още два разговора се стигна то там, да се извинят. Имали са технически проблем и не било задействано автоматичното плащане, ама за другия месец вече всичко ще е наред. ОБЕЩАНО

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Alexander каза:

След 3 часа и още два разговора се стигна то там, да се извинят. Имали са технически проблем и не било задействано автоматичното плащане, ама за другия месец вече всичко ще е наред. ОБЕЩАНО

Тва добре, ама ако ти бяха начислени лихви щяха ли те да ги погасят?

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Не че няма да проверявам всеки ден и другия месец, докато не видя, че наистина работи.

Между другото, последния път ми се обади лично служителката, която ни прие документите. За мен е било забравено всичко някъде и днес се сетиха точно 1 месец по-късно, че имали техн. проблем.

Само я помолих, ако може да ми се обадят, когато всичко е готово и да потвърдят, ама да видим.

Връзка към коментар

От както с чужд език и само със средно образование може да се взема значително по-висока заплата от тази, която би получавал в една банка, има доста неуки хора на ниските длъжности в банките.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 13 минути , tch каза:

От както с чужд език и само със средно образование може да се взема значително по-висока заплата от тази, която би получавал в една банка, има доста неуки хора на ниските длъжности в банките.

И не само на ниските... :wacko:

Връзка към коментар
преди 7 часа, Alexander каза:

Служители в банките май ги избират с конкурс, ама в лошия смисъл.

Мда, и моят скромен опит с ПИБ показва това... :wacko:  Миналата година отивам при тях за КК. След 40мин. подписване на договор и уточнение за СМС известяване, отказ от хартиено извлечение и т.н. приключваме с девойката и си получавам картата. След 2 дни решавам да я използвам и - дааа, тя въобще не е активирана. Активираха я след обаждане по телефона, СМС известия така и не се получаваха, но пък по пощата пристигнаха хартиени извлечения... ;)  Въобще - точно обратното на това, което бях заявила и искрено се забавлявах... :lol:

Връзка към коментар

Уникредит също не са по-добри :)

Преди известно време ходих да подписвам някви документи, за да си получавам и аз така СМС при опит да се ползва картата. Снимаха лични карти, правиха струваха изгубиха ми 40 минути от обедната почивка. Накрая вечерта се прибрах и на спокойно прочетох всичките неща дето ми дадоха и се оказа (то си е мой проблема тук), че това се плащало по не знам си колко стотинки на СМС....викам добре и се прежалих, че ще плащам като си ползвам картата...да ама не....ни СМС получавам ни дявол :lol: Ама си затраях, щото и пари не ми взимат.... та просто си прехвърлих парите другаде :)

Редактирано от boogy83
Връзка към коментар
преди 42 минути , Боби каза:

И не само на ниските... :wacko:

Не знам какъв точно случай имаш предвид, но служителите, с които ние (клиентите) си комуникираме в 90% от случайте са на ниско ниво и със заплати под 1000лв. нето.

Връзка към коментар
преди 51 минути , tch каза:

Не знам какъв точно случай имаш предвид, но служителите, с които ние (клиентите) си комуникираме в 90% от случайте са на ниско ниво и със заплати под 1000лв. нето.

По стечение на обстоятелствата ежедневно виждам доста от останалите "10%", както и от тези със средното, езика и по-добрата заплата. Не правя особена разлика, уви.

Като клиент се налага да общувам и с останалите "90%" - в случаите когато не мога да мина без тях. За останалото има електронно банкиране - не е перфектно, но елиминира ниското ниво в клоновете.

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар

А моля да не забравяме и ОББ :)

Ей, скъсва ми нервите тази банка. И в момента незнайно защо едната ми карта е блокирана ( не за първи път) и телефона им за работа с клиенти ( както винаги в извънработно време) е непрекъснато на изчакване.

Да не говорим, че от мобилното приложение не мога да си погася вноската по карта издадена от ОББ през сметка в ОББ в събота и неделя. Приема операцията, ама ще я извърши в работно време.:angry:

Връзка към коментар

 

преди 2 часа, tch каза:

От както с чужд език и само със средно образование може да се взема значително по-висока заплата от тази, която би получавал в една банка, има доста неуки хора на ниските длъжности в банките.

Сваляш неразумно ниско това, което стои зад "знаенето" на език.

преди 42 минути , funny каза:

А моля да не забравяме и ОББ :)

Ей, скъсва ми нервите тази банка. И в момента незнайно защо едната ми карта е блокирана ( не за първи път) и телефона им за работа с клиенти ( както винаги в извънработно време) е непрекъснато на изчакване.

Да не говорим, че от мобилното приложение не мога да си погася вноската по карта издадена от ОББ през сметка в ОББ в събота и неделя. Приема операцията, ама ще я извърши в работно време.:angry:

Като цяло съм доволен от ОББ, поне не съм имал поводи за оплакване. Имам спомени, че онлайн банкирането им работеше 24 часа. Правил съм си преводи между мои сметки.  След продажбата явно правят някакво обновяване на системите им и докато търсят 150% сигурност (което е напълно обяснимо), в момента тази функция  липсва. Даже се обаждах и ги убеждавах,  че съм го правил, но служителят твърдеше,  че било случайно. 

Редактирано от Zaro
Връзка към коментар
преди 17 минути , Zaro каза:

Сваляш неразумно ниско това, което стои зад "знаенето" на език.

преди 59 минути , funny каза:

Не знам, аз съм учил в езикова гимназия и за това не го приемам за голяма филисофия, освен ако не е китайски или скандинавски или сходен труден език. А и в никоя развита държава човек със средно образование и (да речем) немски език няма да получава 30-50% повече от човек с висше образование и без език.

А и език, ако не е много труден се учи до ниво B2/C1 за около година, ако се занимаваш основно с това.

Редактирано от tch
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   7 магеланци

    • horus92
    • WanderlustME
    • Victoria
    • tonik
    • yordanov
    • Topfly
    • terli
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.