Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Колеги, направих си виртуална карта, вързах я към Pay Pal, обаче като тръгна да прехвърлям към нея, не я дава като опция, да не би да трябва да е физическа карта. Някой нещо да знае ?, и още нещо 1. Сега като имам виртуална карта, имам ли банкова сметка към нея, че не я виждам нещо 2. Преведох 10 евро за да ми направят виртуална карта, трябва ли да преведа още 6 ерво за физическа карта, или ще ги дръпнат от тези 10 евро
chandni Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 (редактирано) преди 5 минути , Mihailov каза: 1. Сега като имам виртуална карта, имам ли банкова сметка към нея, че не я виждам нещо More -> Profile -> Account details -> EUR и тук вече се появява опция да си създадеш банкова сметка в EUR с IBAN. Аналогично, но на GBP си създаваш британска сметка със Sоrt code. преди 5 минути , Mihailov каза: 2. Преведох 10 евро за да ми направят виртуална карта, трябва ли да преведа още 6 ерво за физическа карта, или ще ги дръпнат от тези 10 евро От тези ще си ги дръпнат, но това, че не можеш да прехвърляш от PayPal не се дължи на липсата на физическа карта. Разликата е единствено, че като си поръчашфизическа карта, можеш да теглиш и на банкомати или да плащаш с нея в магазин. По нищо друго не се различава от виртуалната. Редактирано 16 август, 2017 от chandni 1
Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Благодаря chandni Сметката е закачена към картата предполагам, и като влязат в сметката веднага мога да разполагам с тях в картата ?
Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Извинявай Тръгвам да правя нова карта (физическа този път), но иска да ми дръпне пак 10 евро от бг картата как да процедирам за да направя и физическа карта и да си ги дръпне от първоначалните 10 евро които платих, които вече са 9 заради Pay Pal
chandni Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Не знам... Когато аз вадих моята, искаха 6€ за самата доставка на физическата карта. Никога не е ставало дума за 10€. Да не би да се опитваш да създадеш втора карта и към нея да вземеш физическа?
Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Май точно това правя. А как да взема към виртуалната и физическа ?
П.Кръстев Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Отиваш на "cards" от менюто, и там на вече съществуващата виртуална карта заявяваш физическа.
Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Да обаче, не ми дава така опция под картата имам опции за disable i limit ( btw виждам, че мога да си нагласявам някакъв лимит, той за какво е точно ) а в дясно за създаване на нова карта
T.E.Lawrence Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Съпортът им е добър, пиши там най-добре. 1
neuromancer Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 За Пейпал съм писал тук към самата карта не става, трябва към сметката (sort code и account)
Mihailov Публикувано: 16 август, 2017 Публикувано: 16 август, 2017 Аз обаче не мога да си закача сметката, защото има определени държави в които можеш да имаш сметка, а UK го няма в списъка. Общо взето я напправих да прехвърлям по-бързо пари от Pay Pal, но не ме огря
macf1an Публикувано: 21 август, 2017 Публикувано: 21 август, 2017 Ако искате да извадите карта на човек без паспорт (баба, дядо, тетка, съседка и т.н.), въпреки че не се поддържа верификация на акаунт с българска лична карта, има решение. Пращате в чата снимка на личната карта отпред и отзад + една, на която се вижда титулярът да я държи, и я активират веднага. 3
Ilian359 Публикувано: 21 август, 2017 Публикувано: 21 август, 2017 преди 17 минути , macf1an каза: не се поддържа верификация на акаунт с българска лична карта Това нещо ново ли е? Аз си потвърдих акаунта с лична карта. Отне десетина минути.
macf1an Публикувано: 21 август, 2017 Публикувано: 21 август, 2017 (редактирано) Няма България в списъка, когато избереш Потвърждаване чрез Лична карта. Има ни само в Потвърждаване чрез Паспорт. Редактирано 21 август, 2017 от macf1an
chandni Публикувано: 21 август, 2017 Публикувано: 21 август, 2017 Аз също потвърдих с лична карта... От чисто любопитство... ако се създаде нов профил и се направи верификация с паспорт, след като първата е минала с ЛК, дали ще верифицират и втория акаунт?
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 (редактирано) Някой знае ли към днешна дата дали е възможно да получа превод в моя Revolut ако дам сметката в паунди (и ако може в коя - local with sort code или тази с IBAN)? Имам в предвид превод от трето лице Редактирано 22 август, 2017 от cybersimo
П.Кръстев Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Третото лице ще трябва да направи превод към IBAN-а, който е свързан с GBP сметката ти в револют.
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 3 минути , П.Кръстев каза: Третото лице ще трябва да направи превод към IBAN-а, който е свързан с GBP сметката ти в револют. Няма проблем да го направи, но дали работи? Спомням си че преди не можеше да се получава превод от трето лице
П.Кръстев Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 25 минути , cybersimo каза: Няма проблем да го направи, но дали работи? Спомням си че преди не можеше да се получава превод от трето лице Toва мисля, че беше преди да въведат IBAN-ите? Сега като гледам даже се хвалят в сайта им, че може да получваш заплата по този IBAN, така че би трябвало да работи. Не съм го пробвал лично обаче. P.S. Тук са дискутирани проблеми в тази връзка
Георги Матеев Публикувано: 22 август, 2017 Автор Публикувано: 22 август, 2017 Преди 1 час, cybersimo каза: Някой знае ли към днешна дата дали е възможно да получа превод в моя Revolut ако дам сметката в паунди (и ако може в коя - local with sort code или тази с IBAN)? Имам в предвид превод от трето лице Миналата седмица получих превод от трето лице (в случая фирма) по паундовата си сметка (тази със сорт кода) и нямаше проблем. Парите се появиха в Revolut акаунта ми 2 дни след пускането на превода. С IBAN-а би трябвало да е същото. 1
cybersimo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 21 минути , Георги Матеев каза: Миналата седмица получих превод от трето лице (в случая фирма) по паундовата си сметка (тази със сорт кода) и нямаше проблем. Парите се появиха в Revolut акаунта ми 2 дни след пускането на превода. С IBAN-а би трябвало да е същото. Персонален GBP IBAN ли имаш? Или получател е Revolut Ltd и има референция към теб?
Георги Матеев Публикувано: 22 август, 2017 Автор Публикувано: 22 август, 2017 преди 13 минути , cybersimo каза: Персонален GBP IBAN ли имаш? Или получател е Revolut Ltd и има референция към теб? Revolut предлага персонална GBP сметка със Sort Code + персонален EUR IBAN. И по двете могат да се получават неограничени трансфери в съответните валути. Няма обаче персонален GBP IBAN, а по този споделения не могат да постъпват трансфери от трети лица. Ако искаш да получиш директно паунди си дай сметката със сорт кода. Ако изпращачът обаче не е от Англия тогава първо трябва да превалутира сумата в EUR и тогава да ти я пусне по EUR IBAN-а. Друг вариант няма. 2 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега