Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 28 минути , muchachote каза:

Колеги- съфорумци, нуждая се от спешен съвет- помощ. Току що платих за priority и две чанти ръчен багаж за полет Пафос- Аманр но не мога да се чекирам. В и-мейла ми излиза ето това:

 

 

 

Изтрих личните данни и премести въпросите в тази тема. 

Моля, бъдете по-внимателни. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
На 26.09.2018 г. в 13:52, Ivko каза:

Понеже за първи път ще подавам иск през сайта и където има за качване на документи ми дава само един докумт да кача и предполагам,че всички документи трябва да ги сложа в един файл, който да бъде PDF, JPG, GIF....направих всичко и се опитвам да го потвърдя, но там в полетата за разходи ми иска да напиша суми написвам нули и пак не става ,а аз не прикачвам касови бележки за разходи понеже нямам и не съм имал?!

 

2.jpg

 

Да не би там където има за прикачване на файл да е само за разходи и системата да разпознава,че има файл и да иска и разходи да се напишат,а тогава къде се прикачват бордните карти и банкова информация:

 

 

Untitled.jpg

За този полет имах билет купен през Едримс за 1€ при цена на Раян 15€.Не ползвах билета и дори не се чекирах. Но получих мейл, че ще ми възстановят сумата за билета от 15€,която пристигна днес 🙂

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Браво 2
Връзка към мнение
преди 13 минути , Branko каза:

За този полет имах билет купен през Едримс за 1€ при цена на Раян 15€.Не ползвах билета и дори не се чекирах. Но получих мейл, че ще ми възстановят сумата за билета от 15€,която пристигна днес 🙂

Ако си попълниш формичката имаш огромен шанс да получиш още EUR 250. Оказва се, че плащат дори и да не си се чекирал за полета.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 2
Връзка към мнение
преди 3 минути , koliob каза:

Ако си попълниш формичката имаш огромен шанс да получиш още EUR 250. Оказва се, че плащат дори и да не си се чекирал за полета.

Ама вече я попълних и взех 15€

Връзка към мнение
преди 7 минути , Branko каза:

Ама вече я попълних и взех 15€

Странно. Попълнил си предполагам тази форма:

https://eu261compensationclaims.ryanair.com/

и си избрал опцията "EU261 Compensation only"

Ако е така можеш да попълниш нова форма и да им прикачиш файл, в който да им обясниш, че си получил само стойността на билета EUR 15 и очакваш да си получиш и компенсацията от EUR 250. Другият вариант е да влезеш през този линк (влиза се с номера на оплакването и кода на резервацията):

https://complainttracker.ryanair.com/

и да добавиш файла там. Преполагам, че ще го прочетат, защото почти винаги го правят.

 

Редактирано от koliob
  • Харесвам 5
  • Браво 2
Връзка към мнение

Те са три форми за обещетения. Мисля, че той е попълнил https://refundclaims.ryanair.com/ само за въстановяване на парите.

преди 9 минути , koliob каза:

Странно. Попълнил си предполагам тази форма:

https://eu261compensationclaims.ryanair.com/

и си избрал опцията "EU261 Compensation only"

Ако е така можеш да попълниш нова форма и да им прикачиш файл, в който да им обясниш, че си получил само стойността на билета EUR 15 и очакваш да си получиш и компенсацията от EUR 250.

 Тази има проблем и не става. Няма българия накрая за банковите детайло и се отказах и попълих през тази https://eu261expenseclaim.ryanair.com/ , но има поле където искат да прикача файл придружаващ искането ми и не знам дали гледат дали си се чекирал на летището и дали си летял. Аз в случая прикачих бордните карти

 

п.с. Иначе преди година приятел му канселираха полета до Лондон, когато бяха станчките и той попълни всички форми и спечели.  Върнаха му парите за билета, дадоха му ваучер, смениха му полета и му изплатиха обещетение 😁

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към мнение
преди 12 минути , koliob каза:

Странно. Попълнил си предполагам тази форма:

https://eu261compensationclaims.ryanair.com/

и си избрал опцията "EU261 Compensation only"

Ако е така можеш да попълниш нова форма и да им прикачиш файл, в който да им обясниш, че си получил само стойността на билета EUR 15 и очакваш да си получиш и компенсацията от EUR 250. Другият вариант е да влезеш през този линк (влиза се с номера на оплакването и кода на резервацията):

https://complainttracker.ryanair.com/

и да добавиш файла там. Преполагам, че ще го прочетат, защото почти винаги го правят.

 

Ами попълних долната форма https://complainttracker.ryanair.com/, нея ми бяха пратили в мейл

Връзка към мнение
преди 3 минути , Ivko каза:

Те са три форми за обещетения. Мисля, че той е попълнил https://refundclaims.ryanair.com/ само за въстановяване на парите.

 Тази има проблем и не става аз пробвах през нея и попълих през тази https://eu261expenseclaim.ryanair.com/

Няма проблем, освен ако не искаш да си получиш парите в българска банка. Става и с Revolut, но поне при мен в 29% от случаите ми изпращат GBP до евровата сметка, което изисква допълнителна комуникация със съпорта на Revolut и то преди да се получи плащането, защото в противен случай парите се връщат обратно. Просто някои служители на Rayanair мислят, че са много съобразителни и като видят британски IBAN решават, че сметката трябва да е в GBP. Други служители правят каквото трябва, така че е малко въпрос на късмет.

преди 1 минута , Branko каза:

Ами попълних долната форма https://complainttracker.ryanair.com/, нея ми бяха пратили в мейл

Това е старата им форма. И тя върши работа, но за нея е важно на втората страница горе в дясно да сложиш чавка на квадратчето, до което пише 261 Compensation или нещо такова. Ако не си я сложил - считат че не търсиш такава компенсация.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 4 минути , koliob каза:

Няма проблем, освен ако не искаш да си получиш парите в българска банка. Става и с Revolut, но поне при мен в 29% от случаите ми изпращат GBP до евровата сметка, което изисква допълнителна комуникация със съпорта на Revolut и то преди да се получи плащането, защото в противен случай парите се връщат обратно. Просто някои служители на Rayanair мислят, че са много съобразителни и като видят британски IBAN решават, че сметката трябва да е в GBP. Други служители правят каквото трябва, така че е малко въпрос на късмет.

Това е старата им форма. И тя върши работа, но за нея е важно на втората страница горе в дясно да сложиш чавка на квадратчето, до което пише 261 Compensation или нещо такова. Ако не си я сложил - считат че не търсиш такава компенсация.

Дори не съм видял, че има квадратче там 😞

Връзка към мнение
преди 8 минути , koliob каза:
преди 2 минути , Branko каза:

Дори не съм видял, че има квадратче там 😞

Това е старата им форма. И тя върши работа, но за нея е важно на втората страница горе в дясно да сложиш чавка на квадратчето, до което пише 261 Compensation или нещо такова. Ако не си я сложил - считат че не търсиш такава компенсация.

 Да и след като се тикне квадрачето тогава се пишат имената на пътниците иначе считат, че искаш само да ти компенсират разходите, които си имал по време на чакането т.с. разходи за храна,хотел и.т.н ако имаш такива.

Връзка към мнение
преди 2 минути , Branko каза:

Дори не съм видял, че има квадратче там 😞

Ами те нарочно така са го направили. Много хора не го забелязват. Под натиска на много оплаквания и запитвания от регулатори са променили формата и новата е доста по-ясна и по-малко бъгава. Хубавото е, че не губиш правото си на компенсация. Попълни нова форма и предполагам, че ще ти платят. Все пак им закачи едно писмо, в което е хубаво да им кажеш колко си учуден, че не си получил компенсацията, която ти се полага.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 20 минути , koliob каза:

Няма проблем, освен ако не искаш да си получиш парите в българска банка.

 Ами аз нямам сметка нито карта в различна от Бг банка и си дадох евровата на Фибанк и в имейла ми пише, че ще ми изплатят еди си колко евро, а не паунда или някаква друга валута. Не знам дали гледат сметката в коя страна се намира или в каква валута е.

Редактирано от Ivko
Връзка към мнение
преди 6 минути , Ivko каза:

 Ами аз нямам сметка нито карта в различна от Бг банка и си дадох евровата на Фибанк и в имейла ми пише, че ще ми изплатят еди си колко евро, а не паунда или някаква друга валута. Не знам дали гледат сметката в коя страна се намира или в каква валута е.

Преводите до български банки определено ги правят само в евро. Без значение дали ще им дадеш левова сметка или такава в евро и не възникват проблеми, или поне аз не съм имал.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Днес се чекирах за полет на 11.12 с райънеър ,след което реших да добавя приорити,както е новото изискване за багаж,но не намирам къде да го добавя-излизат ми полета за хотел,кола и т н ,но не и за добавяне на приорити Моля,за помощ

Връзка към мнение

Аз пък си купих билета през Esky, имам номер на резервацията, но не мога да я намеря в сайта на Райън еър. Също искам да си добавя приорити, не знам как.

Връзка към мнение
преди 23 часа, janett123 каза:

Днес се чекирах за полет на 11.12 с райънеър ,след което реших да добавя приорити,както е новото изискване за багаж,но не намирам къде да го добавя-излизат ми полета за хотел,кола и т н ,но не и за добавяне на приорити Моля,за помощ

От приложението се добавя,като се иде на my trips  и си избираш резервацията и може да се добавя поотделно за всеки полет и пътник. Ти сигурно гледаш през уеб там не знам къде е.

 

 

E119A326-E7FB-4ECD-BD36-648CAE3CE3C3.jpeg

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 13 минути , Valal каза:

мислих, че така ми е по-лесно

 

не знам за кое ще е по-лесно, но със сигурност така е по-скъпо :huh:

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 25 минути , Фил каза:

А с каква цел през Esky?:rolleyes:

 

преди 7 минути , Фил каза:

не знам за кое ще е по-лесно, но със сигурност така е по-скъпо :huh:

Аз искрено се надявам форум Магеланци да донесе повече яснота за хора, които имат ограничени финанси, а искат да пътуват. Въпросният сайт си дава всички видове такси публично - факт - но не виждам една-единствена причина защо ще продава по-скъпо билети безсмислено. 

Връзка към мнение
преди 8 минути , Ilian359 каза:

Защото е търговец, а не фондация...

Всички търговци, от които съм купувала самолетни билети, са продавали на по-ниска цена от доставчика на услугата. И също не са фондация... 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.