Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 5 часа, Jorro каза:

Е поне да бяха в различни дни от тези на уизз, че и полетите са през 2 часа.... поредното разочарования за мен с "нов маршрут" . От ноември обаче уизз спират полетите в понеделник , но ще поддържат ротацията в неделя и така ще има полети от Сф до Буве в дни понеделник-сряда-петък-неделя.

 

 

След Уизз и Раян побързаха да намалят кеш бека за полети след направена резервация за хотел на 5%.... ;(

Сакън, полетите в понеделник от кога ги спират Уиз?

Че имам за лятото отиване-връщане в понеделник. 

Връзка към мнение

Колеги, дали е рисковано да купя билети за застъпващи се полети: първият пристига в Шарлероа в 15 ч, а следващият е в 17.05 /по разписание/. Някой да е имал подобно прекачване?

Връзка към мнение
Преди 1 час, muchachote каза:

 Някой да е имал подобно прекачване?

Да,много пъти,докато не си изпуснах втория полет,защото първият закъсня.Хубаво е да имаш поне 3 часа между двата,поне да получиш обещетение от първият полет,ако закъснее.Шанса самолет да закъснее във втората половина на деня е значително по-голям.Имаш оправдание да рискуваш или при много ниски цени или  при голям мерак.....по въпросната дестинация 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 1 час, muchachote каза:

Колеги, дали е рисковано да купя билети за застъпващи се полети: първият пристига в Шарлероа в 15 ч, а следващият е в 17.05 /по разписание/. Някой да е имал подобно прекачване?

Можеш за някаква ориентация  да провериш съответният полет дали и какви закъснения е имал например във www.flightaware.com (с безплатна регистрация можеш да проверяваш до 3 месеца назад). 
И вече си преценяваш риска - какви алтернативи имаш ако изпуснеш втория полет, дали ще е много фатално и пр.
Ако полетът е с Wizz - там можеш да направиш допълнителна застраховка - срещу 10€ и при закъснение повече от час ти дават 100€ wizz кредит.  Хубавото на тази застраховка, за разлика от обезщетенията по регламента 261 е, че би трябвало да я получиш независимо от причината на закъснението. Така поне пише де, не съм я ползвал лично. 

 

image.png.93be03d40694556bce1c075bfa7d9d7d.png

image.png.0202ce38bc02b9ba843f0134fb231fe8.png

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 14 минути , Фил каза:

Можеш за някаква ориентация  да провериш съответният полет дали и какви закъснения е имал например във www.flightaware.com (с безплатна регистрация можеш да проверяваш до 3 месеца назад). 

Или да използваш Safe Connect риск калкулатора.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Преди два дена на българската страница на авиокомпанията правих 46 бордни карти за полет от Букурещ до Болоня и забелязах, че на четирите бордни карти с чекиран багаж липсва отметката за такъв. Когато, обаче изтеглях картите от английска или друга страница беше отбелязано, че пътникът е с чекиран багаж.  Сигурно някои ще кажат, че това не е толкова важно, но е добре да се знае за този бъг в българската страница. 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Нещо не мога да намеря с търсачката - кои бяха телефоните на съпорта? Има ли такъв телефонен номер, на който отговарят и в извънработно време?

Редактирано от Фичо
Връзка към мнение

Понеже стана претрупано с препоръчани мнения, същите са премахнати като препоръчани и са поставени линкове към тях в съобщние над темата, за да се откриват бързо и лесно, Мисля, че така стана по-прегледно.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 5 часа, chandni каза:

Понеже стана претрупано с препоръчани мнения, същите са премахнати като препоръчани и са поставени линкове към тях в съобщние над темата, за да се откриват бързо и лесно, Мисля, че така стана по-прегледно.

@chandni, супер си го направила!

Важните неща, веднага се виждат, не се налага да се рови в темата, страници назад.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 7 часа, chandni каза:

Мисля, че така стана по-прегледно.

Креативно решение! Мисля, че също може да се напише изречение като : Преди да зададете своя въпрос, проверете дали вече не е бил задаван от друг магеланец. Сътветно да се сложи линк към търсачката на съответната тема, а не към общата търсачка на целия форум.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
11 hours ago, epetkov said:

Преди два дена на българската страница на авиокомпанията правих 46 бордни карти за полет от Букурещ до Болоня и забелязах, че на четирите бордни карти с чекиран багаж липсва отметката за такъв. Когато, обаче изтеглях картите от английска или друга страница беше отбелязано, че пътникът е с чекиран багаж.  Сигурно някои ще кажат, че това не е толкова важно, но е добре да се знае за този бъг в българската страница. 

Това си им е бъг откак имат българска страница. На бордната карта само на друг език се вижда чекирания багаж, точно под часа на затваряне на гейта (най- отдолу, по средата). Иначе всичко си е в щрих кода. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

След EasyJet, Ryanair също пускат в приложението си опция за сканиране на багажа, която показва дали багажът ви е в рамките на допустимото. 

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Връзка към мнение
Мирослав Василев
преди 2 минути , stani.m каза:

При Вас как излизат бордните карти? При мен половината лист е наобратно 

 

ryanair.png

Нормално е, после можеш да я сгънеш по пунктирите, и ще ти бъде нормално, за сканиране/разглеждане.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
16 minutes ago, stani.m said:

При Вас как излизат бордните карти? При мен половината лист е наобратно 

ryanair.png

Даже някъде пише да я сгънеш по пунктираната линия. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, chandni каза:

След EasyJet, Ryanair също пускат в приложението си опция за сканиране на багажа, която показва дали багажът ви е в рамките на допустимото. 

това не го ли пуснаха преди два месеца?

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 минути , cybersimo каза:

това не го ли пуснаха преди два месеца?

Съжалявам, пропуснала съм.

Връзка към мнение
преди 1 минута , chandni каза:

Съжалявам, пропуснала съм.

Ама аз като гледам и от Sun са ми пропуснали поста. Бива ли такова отношение от тяхна страна? 😄

  • Смея се 2
Връзка към мнение
преди 6 минути , Eva eva каза:

Здравейте! 

Да попитам - след като вече имам закупени билети май не мога да добавя приорити и съответно още една чанта, така ли е?

Може от приложението да се добавят за всеки пътник по отделно

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 7 минути , Eva eva каза:

Здравейте! 

Да попитам - след като вече имам закупени билети май не мога да добавя приорити и съответно още една чанта, така ли е?

можеш, разбира се, но ако има останали, те са ограничен брой

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.