Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 1 час, aleks1973 каза:

проблема е че имам полет на 29 септември от бергамо за щастие с друга авио компания

Явно още не е станало официално и полета стои - а още по-гадно е София-Брюксел с Уиз на 28ми и след това от Шарлероа до Тенерифе е с Райън и няма евтини алтернативи до Тенерифето после...

Връзка към мнение
преди 3 минути , Dreamm каза:

В чата ми казаха, че полетът не е анулиран. Аз това го знам, но към момента е така... Много са бавни. Питах дали ще ми възстановят сумата за платения трансфер, ако анулират полета ми обаче чакам....

Пътуването не ми е жизнено важно и ще се наложи да сметна в кой случай ще загубя по-малко - ако рискувам или ако анулирам купеното...

 

преди 20 минути , Гост каза:

Истината е, че чатът нищо няма да знае. Това са технически марионетки - визирам служебния им статут - които нямат и най-малка идея какво ще се случи. Затова @Dreamm трябва да прецени колко й е важно пътуването и колко може да стиска на напрежение. Оттам и решенията.

Успех в решенията 🙂 

Редактирано от Гост
Връзка към мнение
преди 7 минути , Гост каза:

 

Успех в решенията 🙂 

Благодаря. Много смел отговор получих на въпроса ми дали ще ми възстановят платения трансфер и платения обратен полет, който няма да мога да ползвам, ако анулират този на отиване...

Let me apologize for keeping you waiting, I was just checking this for you.

If your flight will be cancel you will get a full refund of the cancel flight

You will also be able to apply for the refund of other services by contacting to our Customer Service Department

9:53 pm Please keep the receipts of your additional meal, travel and accommodation expenses and send copies to the Customer Service Department by attaching them to the following form: ***** for reimbursement. They will review your claim and answer you via e-mail.

Is there anything else I can help you with today?

If there is anything else I can help you with please come back to us.

Ако правилно ги разбирам май ще рискувам :)

Връзка към мнение
преди 2 минути , Dreamm каза:

 и платения обратен полет, който няма да мога да ползвам, ако анулират този на отиване...

Аз не прочетох точно това в отговора им...Не бих разчитала на подобно връщане на пари - ако нямате пътническа застраховка.

Те не казаха нищо повече от това, което и ние - просто следват закона 🙂 

 

Ryanair няма да възстановят нищо повече от разходите, съпровождащи конкретен отменен полет. Имайте предвид, че сте резиденти в България и няма да признаят хотели в София при потенциална промяна и от сорта местни разходи.

 

Но. Най-важното е, че българските пилоти не стачкуват, така че шансовете ви са много добри.

За разлика от тези на @aleks1973...

Връзка към мнение
преди 40 минути , aleks1973 каза:

Значи най добре е да си купя други билети.Благодаряви

Алекс, те може и да се договорят, но ако не стане, ще е доста сложна ситуация с тези девет човека за вас...

Връзка към мнение

Много неприятна новина 😞 Ние пък имаме полет на 28 от Мароко за Испания . Когато има обявена стачка за Испания това важи за полети излитащи от там или и за кацащи? Дали има основания да се притесняваме и търсим алтернативно излизане от Мароко според вас ?

Връзка към мнение

Началото на лятото,като бяха първите стачки в Италия и конкретно за полети от/до Рим същите сутришни на Раян летяха без проблем,а следобедните на Уиз закъсняваха/анулираха. Принципно за ранните полети тогава нямаше проблеми стига самолетите за същите да са на лице и да не са засегнати от стачките. Принципно стачните действия започваха по-късно през деня около 12 на обяд и засягаха тези полети-нещо 12:00-17:00 ми се върти

Връзка към мнение
преди 36 минути , randi каза:

По принцип Венеция се изпълнява от машина базирана в София. 

Ако  e с италиански екипаж ?

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

И ние имаме полет Пиза - Валенсия на 28-ми. За момента смятам да не предприемаме нищо, тъй като не сме получили официално уведомление от Раян, а до полета остават по-малко от 14 дни. Според мен по новите правила имаме право на компенсация (поне така прочетох в линка по-горе). Ако не съм прав, моля някой да ме поправи.

Връзка към мнение
преди 17 минути , Petkan каза:

И ние имаме полет Пиза - Валенсия на 28-ми. За момента смятам да не предприемаме нищо, тъй като не сме получили официално уведомление от Раян, а до полета остават по-малко от 14 дни. Според мен по новите правила имаме право на компенсация (поне така прочетох в линка по-горе). Ако не съм прав, моля някой да ме поправи.

За каква точно компенсация говориш? 

Връзка към мнение
преди 30 минути , Petkan каза:

И ние имаме полет Пиза - Валенсия на 28-ми. За момента смятам да не предприемаме нищо, тъй като не сме получили официално уведомление от Раян, а до полета остават по-малко от 14 дни. Според мен по новите правила имаме право на компенсация (поне така прочетох в линка по-горе). Ако не съм прав, моля някой да ме поправи.

И аз така го разбрах и ние нямаме мейл от Ryan - може би за този линк става дума - https://www.express.co.uk/travel/articles/1016997/ryanair-flights-strike-date-spain-italy-portugal-netherlands-belgium

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Пак повтарям, те до последно ще се мъчат да ограничат анулираните полети, затова до последно няма да е ясно кой полет се анулира, чак тогава чакайте мейлите. Тази статия пак я прочетох и няма нито дума за компенсации.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 9 минути , edbloom каза:

И аз така го разбрах и ние нямаме мейл от Ryan - може би за този линк става дума - https://www.express.co.uk/travel/articles/1016997/ryanair-flights-strike-date-spain-italy-portugal-netherlands-belgium

Предлагам да не вярвате на таблоид като express за законови трактовки, непотвърдени официално. 

Passengers could be eligible - пътуващите БИХА могли. 

За момента законодателството на ЕС не позволява компенсация на тази база.

В UK има институции, които подкрепят компенсации, но те са обект на местни оплаквания  и са обект на конкретни решения.

преди 2 минути , neuromancer каза:

Пак повтарям, те до последно ще се мъчат да ограничат анулираните полети, затова до последно няма да е ясно кой полет се анулира, чак тогава чакайте мейлите. Тази статия пак я прочетох и няма нито дума за компенсации.

Именно.

Връзка към мнение

Ами прави сте. Ама който чете отгоре-отгоре...😳  В статията беше вмъкнат коментар за компенсации... от септ. 2017 и помислих, че се отнася конкретно за случая, а и нали наскоро се споменаваше нещо за промени в тълкуването за стачките...

 

Пак ще се чака де, поне докато не получим нещо официално от Раян.

 

А щом имаш такова мнение за Express, може пък и да е партенка. Някоя друга медия да е излязла с подобна статия?

Връзка към мнение
преди 15 минути , Petkan каза:

Ами прави сте. Ама който чете отгоре-отгоре...😳  В статията беше вмъкнат коментар за компенсации... от септ. 2017 и помислих, че се отнася конкретно за случая, а и нали наскоро се споменаваше нещо за промени в тълкуването за стачките...

 

Пак ще се чака де, поне докато не получим нещо официално от Раян.

 

А щом имаш такова мнение за Express, може пък и да е партенка. Някоя друга медия да е излязла с подобна статия?

@Petkan, мнението ми за Express е равнозначно на Daily Mail, но това не означава, че винаги публикуват глупости 🙂 Да кажем, използват настроенията на хората, за да си повишават тиража... Те не биха си позволили да публикуват откровени лъжи, просто умело манипулират новините. А тук имаше огромни скандали покрай Ryanair, както и англичаните умират да мрънкат. И браво на тях - затова има и добри закони за потребителите.

 

Аз не бих била толкова информирана, ако не ми се беше наложило да се интересувам в детайли покрай мои канселирани полети. Тукашната CAA (Civil Aviation Authority) е на мнение, че стачките трябва да се компенсират. Бях писала по разни поводи за това... Но мнение не означава закон. Както и дадено санкционирано изключение - ако някъде Ryanair не са спазили процедурата и са ги хванали на "къса лайсна" за това - не означава правило. 

 

 

Редактирано от Гост
Връзка към мнение

Здравейте! Взех си запазени места за връщане за да мога да се чекирам рано, сега гледам и за отиване и връщане има прозорче chek in, за отиване пише, че регистрацията е отворена от 02.08, а за отиване 06.08. Резервациите съм направила в края на август. Би трябвало да е някаква грешка. Означава ли, че мога да се чекирам и за отиване и за връщане още сега?  

Връзка към мнение

като тръгнеш да се чекираш за на отиване, ще ти предложи да си купиш места, иначе няма да ти позволи чекиране и ще чакаш нормалния 48 часов период; за връщането можеш и сега, щом имаш купени места

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Опитвам се да си видя резервацията в приложението за 28-ми, но ми пише sorry, but unable to retrieve.... Имам бордни карти и тях ги виждам... 

Edit: намерих я, по-точно добавих. Това за първи път го правя. Като купувам от тях не съм си добавяла ръчно резервациите, пък и до скоро си я виждах....

Редактирано от Dreamm
Връзка към мнение

Може да е заради стачката която подготвят. Аз им писах казаха че незнаят за такава стачка и ще ме уведомят ако има такавава. Питах кога най рано ще ме уведомят казаха когато имат имформация. Каквото и да означава това. Утре смятам ка купя други билети пък каквото стане. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • ttashkov
    • epetkov
    • Iren Ihtimanska
    • valpet
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.