Ardent Публикувано: 12 юли, 2023 Публикувано: 12 юли, 2023 Днес цигането отива до Варна. Всеки иска на море. Не изглежда, като да е с пасажери, но ако някой има повече инфо да каже.
tch Публикувано: 12 юли, 2023 Публикувано: 12 юли, 2023 На 12.07.2023 г. в 7:33, Ardent каза: Днес цигането отива до Варна. Всеки иска на море. Не изглежда, като да е с пасажери, но ако някой има повече инфо да каже. Разшири Сертифициращ полет.
tch Публикувано: 12 юли, 2023 Публикувано: 12 юли, 2023 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02CFPKrWfcB7Fi26P3xaESPCaVK7yADZd7imA65EdKU1qoNZSZbcXhkitVVQu46RCLl&id=100064566074520 Снимки на самолета, плюс една от интериора. Поне такава до сега не ми се беше мяркала. 15
adreno Публикувано: 13 юли, 2023 Публикувано: 13 юли, 2023 Седалките са доста широки, легруума също ще е добър като гледам колко са тънки. 3
ttashkov Публикувано: 17 юли, 2023 Публикувано: 17 юли, 2023 Днес е изпълнен първи редовен полет до Варна с А220. Вече го има и в резервационната система. 8 1
Иван Попов Публикувано: 22 юли, 2023 Публикувано: 22 юли, 2023 На 17.07.2023 г. в 18:19, ttashkov каза: Днес е изпълнен първи редовен полет до Варна с А220. Вече го има и в резервационната система. Разшири Ето и малко повече информация за самолета 😉 Новият Airbus A220 на България Еър направи първия си полет с пътници между София и Варна Чисто новият Airbus A220 на България Еър направи първия си полет с пътници между София и Варна. Полетът е бил осъществен на 17 юли. България Еър е сред първите европейски превозвачи, които обновяват флота си със 7 модерни пътнически самолета Airbus A220. Новите самолети са по-модерни, по-екологични и икономични, използват 25% по-малко гориво и имат с 50% по-малък шумов отпечатък, което ги прави подходящи за летища в градските зони. Airbus A220 предоставя много удобства за пасажерите. Самолетът разполага с най-големите илюминатори спрямо останалите в теснофюзелажния клас, което гарантира повече светлина в кабината, по-широки седалки в икономична и бизнес класа, по-голямо разстояние между тях за повече лично пространство, по-широка пътека и по-големи багажни отделения. Самолетът разполага и с ново модулно осветление, адаптивна климатична система и оптимизирани тоалетни за пътници с намалена подвижност. Новите самолети ще бъдат използвани за полети по международните и вътрешните линии на България Еър. 6
Ники Петров Публикувано: 22 юли, 2023 Публикувано: 22 юли, 2023 Качвам снимки от салона на самолета за тези, които все още не са се качвали на самолета. Предимството за пътника е, че вече има индивидуален порт за зареждане на телефон, по-широко пространство за краката и по-голям илюминатор. 21 5
stanimir Публикувано: 22 юли, 2023 Публикувано: 22 юли, 2023 Само аз ли не разбирам ,защо се радваме като индианци ? Безспорно обновяването на флотилията е добра новина , но самолет като самолет.А220 не е някаква екзотика. 4 1
adreno Публикувано: 22 юли, 2023 Публикувано: 22 юли, 2023 А какво би било екзотика? 220 все още са доста редки птици, в София пък съвсем 7 1
tch Публикувано: 22 юли, 2023 Публикувано: 22 юли, 2023 На 22.07.2023 г. в 21:17, adreno каза: А какво би било екзотика? 220 все още са доста редки птици, в София пък съвсем Разшири Явно някой динозавър като Ан, Ту или ДС.
Дани Магелани Публикувано: 23 юли, 2023 Публикувано: 23 юли, 2023 На 22.07.2023 г. в 20:34, stanimir каза: Само аз ли не разбирам ,защо се радваме като индианци ? Разшири Радваме се на порастналия Ники! 5 1
stanimir Публикувано: 23 юли, 2023 Публикувано: 23 юли, 2023 На 22.07.2023 г. в 21:17, adreno каза: А какво би било екзотика? 220 все още са доста редки птици, в София пък съвсем Разшири Нещо такова, но на корема му да пише Bulgaria Air : 2 1
Jorro Публикувано: 23 юли, 2023 Публикувано: 23 юли, 2023 На 23.07.2023 г. в 20:36, stanimir каза: Нещо такова, но на корема му да пише Bulgaria Air : Разшири Това няма как да стане. Те не държат на тия работи...пари за лепенки с логото за тях са демоде... 3
yordanov Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 Днес летях от Варна до София с LZ-ROM. Това ми е първи полет с A220, много ме впечатлиха прозорците - огромни са. Седалките са удобни, бях на 3F, където има допълнително място за краката, но предполагам, другите също са така. Нищо общо с Емраерите. Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏 Също така едното багажно отделение над бизнес класа не се отвори като кацнахме, та се мъчиха хората с разни дебитни карти да правят врътки, та се отвори най-накрая де. P.S Джон Малкович беше на полета. 😎 16 1 3
Ivko Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 7:29, yordanov каза: Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏 Разшири А ако са ти заети ръцете как ще стане 😁😁
yordanov Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 8:25, Ivko каза: А ако са ти заети ръцете как ще стане 😁😁 Разшири Викаш някой от кабинния екпиаж да помага. 😉 6
randi Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 8:28, yordanov каза: Викаш някой от кабинния екпиаж да помага. 😉 Разшири Мъж да е нали? 😄 😄 😄 1 3
makler Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 7:29, yordanov каза: Днес летях от Варна до София с LZ-ROM. Това ми е първи полет с A220, много ме впечатлиха прозорците - огромни са. Седалките са удобни, бях на 3F, където има допълнително място за краката, но предполагам, другите също са така. Нищо общо с Емраерите. Иначе в едната тоалетна не течеше вода от мивката, та бяха оставили една бутилка да си поливаме. 😏 Също така едното багажно отделение над бизнес класа не се отвори като кацнахме, та се мъчиха хората с разни дебитни карти да правят врътки, та се отвори най-накрая де. P.S Джон Малкович беше на полета. 😎 Разшири На А220 на Ер Балтик и Суис има малки екранчета на всеки ред. На тези има ли ги? 2
yordanov Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 13:17, randi каза: Мъж да е нали? 😄 😄 😄 Разшири На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄 На 24.07.2023 г. в 14:09, makler каза: На А220 на Ер Балтик и Суис има малки екранчета на всеки ред. На тези има ли ги? Разшири Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда. 2
adreno Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 15:18, yordanov каза: На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄 Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда. Разшири Те екраните (на Swiss) не са на седалките, а горе при въдуховодите 1
lyubo21 Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 Аз летях вчера от Бургас с A220. Дълги години ми беше един от любимите самолети, но все ми се изплъзваше. Седалките са ТОП - много удобни, особено за главата, има прилично място за краката дори и за високи хора като мен, вече за всички останали е супер. Доста е тих като цяло, но може би очаквах малко повече - A320neo го превъзхожда в това отношение, да не говорим за A350. И на мен ми направи впечатление багажното - някак неудобно са го проектирали и го има този пробем с отварянето. Като цяло огромен напредък в сравнение с Ембрайърите и старите Ербъси. След като тази година имах 5-6 полета с БГ еър, мога да кажа, че има и значително подобрение в обслужването... дано така да продължават. 12
Ники Петров Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 15:18, yordanov каза: На днешния полет нямаше такава опция, FA бяха само дами. 😄 Няма екрани на седалките. По-горе @Ники Петров е качил снимка на интериора, може да видиш как изглежда. Разшири Засега само дами летят на самолета, но скоро няма да е така. 😉 Самолетите няма да имат екрани за пътниците, но все пак на нашите crew terminals се вижда информация за полета, над коя държава прелитаме и т.н. и може да се предостави на пътниците. Скоро се очаква доставката на още 2 самолета, като единия със сигурност ще е А220-100, който е с по-малък капацитет. 14
stanislavpp Публикувано: 24 юли, 2023 Публикувано: 24 юли, 2023 Малко допълнително инфо за лаиците : А220 е ребрандиран канадски Бомбардие CS100/300 , след като Еърбъс първоначално придобиват контролният пакет на канадската фирма, а впоследствие я поглъщат изцяло . В момента собственик на производствените мощности на А220 е правителството на Квебек (25%) и Еърбъс (75%). А220 е наследник-конкурент на А319 , а въпросното “цигане” е по-голямата модификация А220-300 , малката е А220-100. Директна конкуренция на А220 са бразилците Ембраер Е2 и малкият Макс-7 (Боинг 737). Интересно е също , че А319нео е с по-добри показатели и е доста по-добър самолет от Бомбардие А220 , с повече капацитет и по-дълъг обхват на летене . По-високата му цена обаче и по-малкият карго капацитет го правят особено непопулярен пред евтината алтернатива , каталожна цена 101мил $ срещу 81мил $. Станимир, мисля , се опитваше да изрази учудване от хайпа по най-евтиният самолет в производство ( след Ембраерите) , самолетът въпреки недостатъците си е приятен и с голям карго капацитет за класа си , но не бива да се забравя , че е разработен през далечната вече 2008год ,а първият му полет е осъществен преди 10 години. 5 1
stanimir Публикувано: 25 юли, 2023 Публикувано: 25 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 21:35, stanislavpp каза: Малко допълнително инфо за лаиците : А220 е ребрандиран канадски Бомбардие CS100/300 , след като Еърбъс първоначално придобиват контролният пакет на канадската фирма, а впоследствие я поглъщат изцяло . В момента собственик на производствените мощности на А220 е правителството на Квебек (25%) и Еърбъс (75%). А220 е наследник-конкурент на А319 , а въпросното “цигане” е по-голямата модификация А220-300 , малката е А220-100. Директна конкуренция на А220 са бразилците Ембраер Е2 и малкият Макс-7 (Боинг 737). Интересно е също , че А319нео е с по-добри показатели и е доста по-добър самолет от Бомбардие А220 , с повече капацитет и по-дълъг обхват на летене . По-високата му цена обаче и по-малкият карго капацитет го правят особено непопулярен пред евтината алтернатива , каталожна цена 101мил $ срещу 81мил $. Станимир, мисля , се опитваше да изрази учудване от хайпа по най-евтиният самолет в производство ( след Ембраерите) , самолетът въпреки недостатъците си е приятен и с голям карго капацитет за класа си , но не бива да се забравя , че е разработен през далечната вече 2008год ,а първият му полет е осъществен преди 10 години. Разшири Общо взето да , но май все пак имаме новина и тя е че още един магеланец е в екипа на Bulgaria Air. Ако наистина е така , поздравления за някогашното дете чудо на форума 😉 7 1
Фил Публикувано: 25 юли, 2023 Публикувано: 25 юли, 2023 На 24.07.2023 г. в 8:25, Ivko каза: А ако са ти заети ръцете как ще стане 😁😁 Разшири И да са ти заети ръцете, винаги се намира начин! 4
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега