Прескочи до съдържание

Авиацията отвътре


macf1an

Препоръчани мнения

Излязоха подробности за заснемането на кадрите:

 

 

  • The video was recorded on October 14, 2021, so was released around three months after the fact 
  • The Emirates A380 had to fly past the Burj Khalifa 11 times in order to capture the perfect shot for the ad
  • The plane was flying at a speed of 145 knots (which is very slow)
  • The plane was roughly half a mile from the Burj Khalifa (and at the same altitude), so it looking closer is an optical illusion

The plane spent a total of 3hr12min in the air on October 14, and as you can see in the below Flightradar24 map
 

 

69B148D3-A114-4D3A-B571-53458A86EFBB.jpeg.317eba5e2be3defa6c58fc51d8cee74a.jpeg

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=V3LpcMUmYLU

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Да видим какво ще стане с авиацията в САЩ, имат доста опасения във връзка с пускането на 5G. Твърдят, че примерно може да се повлияе на висотомерите, ако е така положението наистина е сериозно

 

Основните авиокомпании в САЩ предупредиха, че утре 5G може предизвика хаос с полетите - Свят - Дневник (dnevnik.bg)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А тук в Бразилия агенцията за гражданска авиация (ANAC) разреши на компаниите да летят с намален екипаж.

Напоследък имаше бум на отказани полети заради липса на екипаж (заразени и карантинирани)

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , neuromancer каза:

А тук в Бразилия агенцията за гражданска авиация (ANAC) разреши на компаниите да летят с намален екипаж.

Напоследък имаше бум на отказани полети заради липса на екипаж (заразени и карантинирани)

Предполагам става дума за стюардния състав, с пилотите едва ли ще им се получи 🙂 Иначе явно и безопасността на полетите пада жертва на короната.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

e, разбира се

то и храна и напитки не дават в момента, но доколкото знам правилата са примерно по 1 стюард на 50 човека, за евакуация и пр. в извънредни ситуации

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 часа, randi каза:

Emirates са анулирали бая полети до САЩ по случая.

Всички летища в САЩ до които летят с Б777. Много интересен е казуса : в Европа 5G е на друга честота и е хоризонтално позиционирано , а не вертикално ( или обратното ), в САЩ тези честоти отдавна са заети от Т-Мобъл и други, АТ&Т и Върайзън проспаха момента и за тях (май) няма друга честота освен C банда. 
Не ми става ясно, защо обаче само полети с Б777 на всички а/к се анулират.

Връзка към коментар
преди 40 минути , stanislavpp каза:

Всички летища в САЩ до които летят с Б777. Много интересен е казуса : в Европа 5G е на друга честота и е хоризонтално позиционирано , а не вертикално ( или обратното ), в САЩ тези честоти отдавна са заети от Т-Мобъл и други, АТ&Т и Върайзън проспаха момента и за тях (май) няма друга честота освен C банда. 
Не ми става ясно, защо обаче само полети с Б777 на всички а/к се анулират.

 

Доколкото разбрах на тях им били проблемни висотомерите и на много близка честота

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Накрая се оказа буря в чаша вода :

 

 

UPDATE: Foreign airlines are planning normal or only slightly reduced service to the U.S. from Thursday, a day after dozens of flights were canceled due to concerns about the Boeing 777’s radio altimeter as 5G C-band is rolled out in the U.S.

In a statement on its website, All Nippon Airways said that there was “FAA notification that there is no safety issue with the operation of Boeing 777 aircraft to the U.S. airports that we serve.”

Japan Airlines, another carrier that suspended its U.S. Boeing 777 service Wednesday, also plans to resume those flights, effective Thursday.

“Today on January 19,  we have received confirmation from the FAA (Federal Aviation Administration) that there is no longer a problem with the operation of the Boeing 777 and we will resume service to the U.S. mainland with Boeing 777 from January 20,” the airline said in a statement on its website.

Връзка към коментар
На 20.01.2022 г. в 7:35, Фил каза:

Защо? Би било интересно за широката публика извън "кухнята".

https://news.trust.org/item/20220127165016-k769t/

 

А стюардния екипаж е още по - зле. Но на него се гледа, като на нископлатен сервитьор.

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Ха добро утро! за авиационните чорбаджии единствената далавера е, когато самолетите са във въздуха. Всичко друго е един голям  минус. Ако може екипажите да не слизат, да не ядат и почиват, работата ще е 6+. А ако може и да не им плащаме, направо заспа! Не искам да навлизам в тази тема, защото е много дълга и дълбока. И много мътна. А мога да разказвам много, много и само цветно.               

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 10 минути , дядо Пепи каза:

Ха добро утро! за авиационните чорбаджии единствената далавера е, когато самолетите са във въздуха. Всичко друго е един голям  минус. Ако може екипажите да не слизат, да не ядат и почиват, работата ще е 6+. А ако може и да не им плащаме, направо заспа! Не искам да навлизам в тази тема, защото е много дълга и дълбока. И много мътна. А мога да разказвам много, много и само цветно.               

Защото при повече от останалите чорбаджии положението е коренно различно.😀

  • Смея се 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Двата най-големи ултра лоу кост превозвачи в САЩ обявиха сливане :

 

https://finance.yahoo.com/news/frontier-airlines-spirit-airlines-combine-113000734.html

 

 

Като приключи сливането , новият лимит на carry -on вероятно ще е този:

 

C19D09E2-910F-47DF-9DF9-93E73ECB7AC0.jpeg.a59c30e5944941af5dc5382a6c53e2ef.jpeg

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Писано е и преди за американската регулация, според която до 24 часа след покупка може да канселирате всеки полет , който включва кацане или излитане от територията на САЩ. 

Тук са обобщени правилата към момента , но основното е билетът да е закупен директно от авиокомпанията.

Разбира се много авиокомпании предлагат подобна опция и извън САЩ ,като например Air Canada.

 

 

 

https://thriftytraveler.com/guides/24-hour-rule-free-cancellation/

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На снимката - Ембраер Е195 Е2 се охлажда до -35 градуса на летището в Yellowknife, Канада.

За да го сертифицират, канадците искат изпитания в реални условия, а не в лаборатория, и те текат в момента. Иначе самолетът вече е минал такива тестове в хангар, за да бъде сертифициран от европейската агенция EASA.

Image-22022114-696x443.jpg

 

 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Интервю с президента на Емирейтс - Тим Кларк за кризата с доставките на нови фюзелажни самолети:

 

https://www.airlineratings.com/news/emirates-tim-clark-threatens-cancellation-of-777-9/

Връзка към коментар

Два скрийншота на флайтрадар от 18 и 24 февруари:

 

E9EEEE36-4E58-4866-BF33-56B11D66CF40.jpeg.3e32ef451452a613cb572013326e2f5d.jpeg
 

 

0AC6950B-1FF6-42BB-AE4C-E13EF610928B.jpeg.aadd5ba4c9fd33b84bc9c50fd52fb2f5.jpeg

 

 

 

 

Както знаем, всеки самолет плаща такса за преминаване през въздушното пространство на всяка държава, някой има ли данните за България за последните години в контекста на Ковид ? Примерно каква сума България е получила през 2019 , 2020 и 2021г ?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

Два скрийншота на флайтрадар от 18 и 24 февруари:

 

E9EEEE36-4E58-4866-BF33-56B11D66CF40.jpeg.3e32ef451452a613cb572013326e2f5d.jpeg
 

 

0AC6950B-1FF6-42BB-AE4C-E13EF610928B.jpeg.aadd5ba4c9fd33b84bc9c50fd52fb2f5.jpeg

 

 

 

 

Както знаем, всеки самолет плаща такса за преминаване през въздушното пространство на всяка държава, някой има ли данните за България за последните години в контекста на Ковид ? Примерно каква сума България е получила през 2019 , 2020 и 2021г ?

2019 - 256млн. лв.

2020 - 180млн. лв.

 

https://www.bulatsa.com/deynosti/finansi-i-schetovodstvo/

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Копирам от тема Войната в Украйна, защото тя вече е заключена

stanislavpp: Вече трети ден няма потвърждение на спекулациите, че единственият в света Антонов 225 ( най-големият самолет в света ) е унищожен при бомбардировка на хамбара, където е бил съхраняван на летището в Хостомел. Според мнения по блогове е бил преместен в началото на военните действия , но за това също няма потвърждение. Ще е много много жалко, ако накрая се окаже, че е унищожен …

--------------------- 

Сега попаднах на официално съобщение от  Австрийската телевизия излъчено в 18:37 днес 27.2.2022. https://orf.at/stories/3249662/

 

Най-големият товарен самолет в света е унищожен.

Според украински източници най-тежкият товарен самолет в света Антонов Ан-225 Мрия е бил унищожен в боеве край Киев. Руски нашественици  убиха "флагмана" на украинската авиация, съобщи днес оръжейната компания "Укроборонпром". Машината е била паркирана на летище Хостомел северозападно от Киев.

 

Тъй като източникът не е независим, проверих в Wikipedia.

В Wikipedia на немски https://de.wikipedia.org/wiki/Antonow_An-225  пише:

В хода на атаката на Русия срещу Украйна на 27 февруари 2022 г. избухнаха ожесточени боеве на летище Хостомел, което се намира северозападно от украинската столица Киев. Около 17:00 часа радио Свобода съобщи за унищожаването на това „бижу на авиацията“, позовавайки се на бивш и настоящ служител на авиопроизводителя „Антонов“.

 

В Wikipedia на английски още няма нищо.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.