bad kid Публикувано: 1 септември, 2018 Публикувано: 1 септември, 2018 преди 12 часа, Rainy каза: Да кажа по повод ревютата: винаги ми излизат; пиша ги на английски - достатъчно популярен език и в самия booking; последното ревю беше мега негативно - заглавието е директно: cannot reccomend. Написано преди два дни, веднага след нощувката. Моето мнение е, че няма никакви Теории на конспирацията. Ако човек звъни директно в Booking, има реакции. Иначе никой не е съвършен, дори и ние... https://www.booking.com/hotel/gr/meltemi-chora-folegandros.en-gb.html?aid=356983&label=gog235jc-destination-en-XX-XX-unspec-gb-mob-L%3Aen-O%3AosSx-B%3Achrome-N%3AXX-S%3Abo-U%3Ac-H%3As&sid=ee7999144cd800884a6f7a74309b182a&checkin=2019-07-16&checkout=2019-07-18&room1=A%2CA&dest_id=-817454&dest_type=city&cdist=0 miles&ucfs=1&hapos=1&highlighted_blocks=50490803_101752455_0_0_0&matching_block_id=50490803_101752455_0_0_0&srpvid=91cd8a337d2a0074&srepoch=1535744360&m_occ=2&srhp=1&activeTab=htReviews Това си е направо позитивно ревю, негативно е с оценка 2 и мнение - 'гадно е, мръсно е, трябва да ви затворят' 😁 1 1
pamela Публикувано: 4 септември, 2018 Публикувано: 4 септември, 2018 Бях го чела някъде, но сега не мога да го намеря. И се извинявам предварително, ако въпросът ми не е зададен в правилната тема. На кой адрес пишете на Booking при неточности при връщането на кредита от 10 %?
rik4o Публикувано: 29 септември, 2018 Автор Публикувано: 29 септември, 2018 (редактирано) Как да разбирам този нов зов от Booking.com в пощата си?! "Booking.com - RUMEN, Ivanka pri Dunaji ви зове..." Редактирано 29 септември, 2018 от rik4o 1 13
Ivko Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 (редактирано) Възможно ли е да направя резервация в един хотел /с безплатна анулация и плащане на място/ и след това ако му намалят цената да го букна отново на новата цена? Някой правил ли е такова нещо и ако да то първо трябва да си анулирам старата или може да направя нова преди това /при наличие на стаи/, но в този случай няма ли да ми изпише, че вече имам резервация за същите дати и евенуално същата тип стая? Редактирано 6 октомври, 2018 от Ivko 1
Jorro Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 30 minutes ago, Ivko said: Възможно ли е да направя резервация в един хотел /с безплатна анулация и плащане на място/ и след това ако му намалят цената да го букна отново на новата цена? Някой правил ли е такова нещо и ако да то първо трябва да си анулирам старата или може да направя нова преди това /при наличие на стаи/, но в този случай няма ли да ми изпише, че вече имам резервация за същите дати и евенуално същата тип стая? За да не го правиш това упражнение с канселацията може да се обадиш на букинг и те ще ти обновят резервацията с новата цена. Изпробвано вчера. 4 2
Ivko Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 1 минута , Jorro каза: За да не го правиш това упражнение с канселацията може да се обадиш на букинг и те ще ти обновят резервацията с новата цена. Изпробвано вчера. Еха верно ли така става? Значи си запазвам хотел и ако цената падне се обаждам и искам нова резервация, но ако цената падне за различен вид стая от тази, която съм резервирал /примерно аз съм резервирал стая с гледка към града, а цената падне за стая с гледка към вътрешен двор/ пак ли става или вече ще трябва нова резервация за нов тип стая?
slujitel Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 18 минути , Ivko каза: Еха верно ли така става? Значи си запазвам хотел и ако цената падне се обаждам и искам нова резервация, но ако цената падне за различен вид стая от тази, която съм резервирал /примерно аз съм резервирал стая с гледка към града, а цената падне за стая с гледка към вътрешен двор/ пак ли става или вече ще трябва нова резервация за нов тип стая? Става, просто си правиш нова резервация и отказваш старата. Може и обратно, едва ли някой ще грабне стаята за има, няма 1 минута. 1
iMari Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 Нямаш никакъв проблем да направиш нова резервация и след това да анулираш старата,случи ми се това лято.При резервацията букинг само ще ти напомни,че вече имаш такава за този хотел. 3 1
Ivko Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 А от хотела не виждат ли,че само резервираш и канселираш 😂 или след като са сложили опция санулация си етехен проблем
Eva eva Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 И аз така се бях притеснила за един хотел в Копенхаген - май 2 пъти го канселирах и резервирах отново. Никакъв проблем не е. Хората изобщо не ги интересува, могат да си позволят да сложат "безплатна анулация", твое право си е да си го правиш колкото пъти искаш 🙂 2 1
Ivko Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 (редактирано) Понеже става дума за Януари и знам, че е още рано и цените може и да паднат ако няма търсене, но да имам сигурно, а и чакам друг хотел, който съм си харесал ама ми е още висок. Редактирано 6 октомври, 2018 от Ivko
Eva eva Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 Взимай смело, както каза да имаш сигурно, пък после ще анулираш. Само чети дребния шрифт 🙂
Radostna Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 Многократно процедирам по този начин. Отменям по няколко пъти и резервирам отново. Когато имам това право.
rik4o Публикувано: 6 октомври, 2018 Автор Публикувано: 6 октомври, 2018 преди 9 часа, Ivko каза: няма ли да ми изпише, че вече имам резервация за същите дати и евенуално същата тип стая? Това е просто опция, която е в полза на клиента, за да не дублира по невнимание нощувката, т.е. не те ограничава да направиш същата резервация. Освен това новата резервация може да бъде за друг гост, те не могат да знаят защо резервираш пак, а и не се интересуват. А с анулирането няма никакъв проблем - това е твое право. Правил съм го неведнъж по различни причини. 1
boogy83 Публикувано: 6 октомври, 2018 Публикувано: 6 октомври, 2018 (редактирано) преди 8 часа, Ivko каза: Понеже става дума за Януари и знам, че е още рано и цените може и да паднат ако няма търсене, но да имам сигурно, а и чакам друг хотел, който съм си харесал ама ми е още висок. Най-големите рискове са два: - да забравиш да анулираш ненужната резервация; - да изпуснеш срока за безплатна анулация. Иначе и аз така правя обикновено, резервирам нещо сигурно и на добра цена, ако излезе по-добро резервирам него, а другото анулирам. Редактирано 6 октомври, 2018 от boogy83 1
Edem Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 Да се похваля, още един рефънд, този път от Букинг. Резервирах апартамент, в потвърждението обаче имаше начислена такса сървиз, която не беше упомената никъде преди това. Подадох си жалба за скрити такси в офертата. От апартаментите междувременно си изтеглиха цялата сума с всички таксички и изведнъж получавам автоматичен мейл, че въпросните апартаменти вече няма да се предлагат в Букинг. Отменят ми резервацията безплатно, да си избера друго. Ама те вече ми бяха взели парите, така че подадох иск за рефънд и днес ми преведоха парите на картата. Малко бавно, но се получи. Доволен съм. 7
chandni Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 @Edem, a предложиха ли ти да ти възстановят разликата с евентуално по-скъпо настаняване...? Защото refund при положение, че по вина на настаняването се отменя резервация, е повече от естествено - т.е. това не е някаква "победа" - това са си твои пари за нещо, което не си ползвал не по свое желание. В съшото време обаче, цените за настаняване на твоите дати сигурно са се вдигнали, а и местата са се поизчерпали (поне читавите)... 4
Edem Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 Не са ми предлагали покриване на разлика, аз си резервирах в airbnb за по-малко пари. Иначе след като пратих банковото извлечение първия път ми казаха, че мястото за настаняване не можело да предложи възстановяване на парите, за това случая е прехвърлен към някакъв техен отдел за закучени ситуации. Така че, предполагам парите идват директно от букинга, нямам идея какви са им механизмите. 1
Щастливеца Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 @Edem Реал са ти взели едни пари и са ти ги върнали. Докарахме я до там да се радваме, че сме само малко прецакани. Но пък пак си е нещо де.
ven62 Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 На 6.10.2018 г. в 11:33, Ivko каза: Възможно ли е да направя резервация в един хотел /с безплатна анулация и плащане на място/ и след това ако му намалят цената да го букна отново на новата цена? Някой правил ли е такова нещо и ако да то първо трябва да си анулирам старата или може да направя нова преди това /при наличие на стаи/, но в този случай няма ли да ми изпише, че вече имам резервация за същите дати и евенуално същата тип стая? Както са ти отговорили - не само е възможно, но и се прави масово. Синът ми (живее и работи в Холандия) беше потресен от факта, как по-големия процент от негови холандски колеги, включително и доста високо платени, … учени с международно признание, … професори, … масово, непосредствено преди отпуската си, в последните дни на резервациите си, се отказват от безплатната резервация и наемат същата стая т.е. дори изчакват тя да се появи отново, на по-ниска цена.
neuromancer Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 Няма такова нещо като "високо платен", т.е. ако не си милионер, а на заплата, една икономия винаги е добре дошла и винаги ще се намери употреба за тези пари... 5 1
boogy83 Публикувано: 17 октомври, 2018 Публикувано: 17 октомври, 2018 преди 6 часа, Щастливеца каза: @Edem Реал са ти взели едни пари и са ти ги върнали. Докарахме я до там да се радваме, че сме само малко прецакани. Но пък пак си е нещо де. Не е точно така: преди 8 часа, Edem каза: и изведнъж получавам автоматичен мейл, че въпросните апартаменти вече няма да се предлагат в Букинг. Най-малкото няма да има други опарени поне в Букинг, което си е адекватна реакция от тях.
Щастливеца Публикувано: 18 октомври, 2018 Публикувано: 18 октомври, 2018 Е то опарването е точно заради букинг. Там можеш да си качиш и абонатната станция на панелката като място за настаняване. И нали някой спомена, че парите се дърпат от букинг, не от мястото за настаняване.
mary_shery Публикувано: 19 октомври, 2018 Публикувано: 19 октомври, 2018 Да споделя и аз какви неща се случват в последния момент с резервации, направени през букинг. За резервация, направена преди около 2 месеца, букинг решават в последния ден на безплатна отмяна да ми съобщят с имейл през нощта, че от мястото за настаняване са добавили междувременно допълнителна такса за почистване - 30 евро. На имейла няма как да се върне отговор, а човекът от customer service ми пише, че е опитал да се свърже с мен в 1 през нощта, но не е успял, а телефонът ми със сигурност не е звънял. Обадих се аз на телефона за support и обясних, че е некоректно да ме уведомяват за това в последния момент и то дори, когато вече са изтеглени парите за нощувките. Човекът отсреща ми предложи таксата ми за почистване да бъде 10 евро или да отменя резервацията. Тъй като както в букинг, така и в еърбнб няма вече нощувки на по-ниска цена, аз се съгласих да платим тези 10 евро. В крайна сметка ми пуснаха имейл, че цената на резервацията става 94 евро вместо първоначалната 114, а таксата за почистване е 30 евро. Взеха ми от картата само 10 евро над първоначалната сума. Но това разбиване на цената ме навежда на мисълта, че мястото за настаняване ще си вземе 30 евро за почистване, а букинг просто няма да вземат или ще вземат по-ниска надценка за нощувките. Тъй като бях малко притисната във времето приех предложението им, но според мен в този случай трябва да се търси обезщетение, ако имате повече време да се разправяте. 4
Goal & Boss Публикувано: 19 октомври, 2018 Публикувано: 19 октомври, 2018 @mary_shery, за коя държава става въпрос? Нещо ме кара да си мисля, че е Гърция. Или друга от околните. Друго нещо, което си мисля, е, че не Booking, а вашият бъдещ домакин е натресъл тази такса в последния момент, поставяйки и клиентите, и последника пред свършен факт. Мен така един в друга платформа преди време ме зариби с ниски цени за пренощуване, но после се свърза с мен и писа, че всъщност било грешка, цената била примерно двойно по-висока, но той заради причиненото неудобство щял да ми прихване първите две нощувки от четирите на „сгрешената“ цена. Ясно беше, че се опитва да спести комисиона към посредника. Моментално анулирах резервацията, защото не обичам да си имам работа с мошеници.
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега