ipg Публикувано: 6 януари, 2019 Публикувано: 6 януари, 2019 преди 4 часа, AlexandraKo каза: Ти първо се опитай да направиш същите резервации, през сайта на Уиз. Ако цената е същата, направи тези и тогава анулирай твоите. Ако е по - висока, предвид наближаването на датата, остави си твоите, пък ,следващия път,през Уиз. Аз пък, да питам - тоя Уиз кредит, в какъв размер е? От цената на нощувката. И на мен това ми хрумна, но за жалост мястото за настаняване вече е разпродадено за тези дати. Иначе да, ако не стане - следващия път. преди 5 часа, Емика каза: Резервациите в букинг трябва да са с безплатно анулиране, за да нямаш парична загуба, и да ги анулираш през сайта на букинг, от профила ти. Когато купиш от уиз билет, веднага с покупката правиш резервация в букинг през сайта на уиз, като в резервацията на букинг в специално поле, което ще ти излезе, записваш уиз номера си. Правиш нощувката и чакаш да ти заредят кредита, обикновенно следващия след нощувката месец. С безплатно анулиране е , аз и поради тази причина тръгнах да се занимавам да пиша на хотела. Иначе аз рабрах как става да резервирам и да получи уиз кредит след това, но прекалено късно... :Д Мерси за инфото иначе. 1
Ники Петров Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 Има ли някакъв друг номер за връзка със сътрудниците на букинг освен посочения в сайта, защото на този телефон положението е трагично...
stanimir Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 Кой ? Понякога се чака повечко ако държиш на български оператор, но вдигат.
Alexander Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 Днес направих резервация с линк от приятел, като трябваше да върнат 10%. По време на резервацията и в потвърждението на мейла си пишешe: Ще получите своето 10-процентно възнаграждение, на стойност £142.19 след като осъществите престоя си. Обаче когато вляза в моите награди седят в изчакване само 118 евро, разликата е много голяма и се чудя дали сега или след като мине резервацията да им звъня.
aleksandrina Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 2 minutes ago, Alexander said: Днес направих резервация с линк от приятел, като трябваше да върнат 10%. По време на резервацията и в потвърждението на мейла си пишешe: Ще получите своето 10-процентно възнаграждение, на стойност £142.19 след като осъществите престоя си. Обаче когато вляза в моите награди седят в изчакване само 118 евро, разликата е много голяма и се чудя дали сега или след като мине резервацията да им звъня. Да не би да има условие "но не повече от 100 GBP". Не са ло горе- долу толкова 118€ ?
Alexander Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 Не съм видял нещо такова, а и как в мейла има друга сума, ако е така? 1
Ники Петров Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 Аз също резервирах от линк и трябваше да получа 15 долара. В профила ми излиза, че са преведени по сметката, но на сметката нямам нищо...
ipg Публикувано: 8 януари, 2019 Публикувано: 8 януари, 2019 преди 3 минути , Ники Петров каза: Аз също резервирах от линк и трябваше да получа 15 долара. В профила ми излиза, че са преведени по сметката, но на сметката нямам нищо... Завършихте ли престоя в резервираното място?
Ники Петров Публикувано: 9 януари, 2019 Публикувано: 9 януари, 2019 преди 15 часа, ipg каза: Завършихте ли престоя в резервираното място? Да
Alexander Публикувано: 9 януари, 2019 Публикувано: 9 януари, 2019 Тези 10% са много разтегливо понятие при тях. Преди не се бях заглеждал, защото съм взимал само малки суми под 10 евро, но при големите сериозно варират % и никой не знае защо. Пресен пример за хотел в Имола ми се появи в акаунта точно 10% или 160 евро от крайната цена от 1600 евро. Понеже имаше проблеми и се канселира, се взе друг пак за 1600 и малко, първо на потвърждението пишеше 140 и нещо паунда, но в профила се появиха само 118 евро, което е с около 30% по-малко от очакваното. Двата хотела са в една държава и един град дори, та ДДС и такси са еднакви, но 10% не са!
nino Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 Искам да попитам, може ли да се използва едновременно отстъпката за Genius и тази , която се дава като се резервира през сайта на Уизеър. Аз се оптвам, но като кликна резервирай цената се вдига и остава само отстъпката на Уиз, която идва след нощувката. Някой дали е успял ? Пробвах и през чуждо Айпи, но пак не става. В краен случай ще рзервирам през акаунта на жена ми, която също е Ginius, а ще платя с Уиз картата за някакъв кешбек.
stanislavpp Публикувано: 3 февруари, 2019 Публикувано: 3 февруари, 2019 ....или направи резервацията през някой от кешбексайтовете, в TopCashback.com обикновено е 7%, Genius отстъпката се запазва, проверено многократно. 4
lamerz1912 Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 Декември месец използвах както Genius отстъпката, така и 10% от Уиз Еър, като 10% от Уиз еър ще ти се изплатят под формата на Уиз кредити месец след като се осъществи нощувката. 1
Plovdiv_BG Публикувано: 6 февруари, 2019 Публикувано: 6 февруари, 2019 Дали може да има проблем при настаняването ако основния гост е записан с първите две имена по лична карта а не по фамилно?
Ради Публикувано: 6 февруари, 2019 Публикувано: 6 февруари, 2019 Няма проблем за имената , важен е номера на резервацията. 1
neuromancer Публикувано: 6 февруари, 2019 Публикувано: 6 февруари, 2019 И въобще да не е записан, пак ще мине, стига да знае на чие име е резервацията 😀 Това не навсякъде де
AlexandraKo Публикувано: 2 март, 2019 Публикувано: 2 март, 2019 Изпратиха ми някакъе пропуск, за намаление на 22 атракции на Лазурния бряг. На него има бар код и пише: “ АлександраКо и гости”. Какво правим - показвам го, като купувам билети ли?Не че ще го ползвам. До сега не са ми пращали или, поне, не в този вид. Погледнах - тоооо, големите намаления - тука 1 евро, там 2...
AlexandraKo Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 преди 11 часа, AlexandraKo каза: Изпратиха ми някакъе пропуск, за намаление на 22 атракции на Лазурния бряг. На него има бар код и пише: “ АлександраКо и гости”. Какво правим - показвам го, като купувам билети ли?Не че ще го ползвам. До сега не са ми пращали или, поне, не в този вид. Погледнах - тоооо, големите намаления - тука 1 евро, там 2... Самоцитирам се: Никой ли не получава такъв пропуск?
mamaivy Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 преди 27 минути , AlexandraKo каза: Самоцитирам се: Никой ли не получава такъв пропуск? Механизмът е следния.Отиваш на мястото за закупуване и показваш кода.От там го сканират и ти дават билетите.Трябва да внимаваш броят ползватели да е коректно отбелязан,че в Трипадвайзър имаше оплаквания за грешки,а после пари не връщат.Самата сума си я дърпат от Букинг,от картата,която си посочила в момента на резервация или актуализирала.С други думи,Букинг извършва плащанията.Аз лично освен онези безплатни кодове,не съм и не бих ги ползвала.С малко ровене винаги се намират по-добри цени,но колежка ползва кода им и дълго време след това само суперлативи за сайта слушах. 2
AlexandraKo Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 преди 6 минути , mamaivy каза: Механизмът е следния.Отиваш на мястото за закупуване и показваш кода.От там го сканират и ти дават билетите.Трябва да внимаваш броят ползватели да е коректно отбелязан,че в Трипадвайзър имаше оплаквания за грешки,а после пари не връщат.Самата сума си я дърпат от Букинг,от картата,която си посочила в момента на резервация или актуализирала.С други думи,Букинг извършва плащанията.Аз лично освен онези безплатни кодове,не съм и не бих ги ползвала.С малко ровене винаги се намират по-добри цени,но колежка ползва кода им и дълго време след това само суперлативи за сайта слушах. Много ти благодаря! Хич и не мисля да ги ползвам. Стана ми интересно,че до сега не бяха ми пращали такъв пропуск. 1
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Много ти благодаря! Хич и не мисля да ги ползвам. Стана ми интересно,че до сега не бяха ми пращали такъв пропуск. И аз имах такива кодове, но не мисля, че има такава изгода, която да те накара да поемеш риска. 1
DGTG Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 (редактирано) Аз имах такъв баркод в Амстердам - ползвах го на две атракции и съм много доволна. Не съм имала проблеми. Парите си ги изтеглиха от картата, която ползвах при резервацията на хотела. Не помня точно колко ми беше отстъпката, но си заслужаваше. Редактирано 3 март, 2019 от DGTG 1
lamerz1912 Публикувано: 4 март, 2019 Публикувано: 4 март, 2019 Аз ползвах такива баркодове за Истанбул през ноември. Нямах никакъв проблем. В моя случай ползвах 2 пъти кода в 2 атракции по 3 билета, като отстъпката беше по 50%. Плащането става през букинг с картата, с която сте направили резервацията за хотела. 3
noshtna_ptica Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 Вчера с изненада "открих", че в Букинг има и форум към дестинациите, в който можеш да зададеш въпрос или да отговориш - подобно на трипа, но доста по-семпло. Едва ли е от скоро, но за мен е ново. 1
Dreamm Публикувано: 2 април, 2019 Публикувано: 2 април, 2019 А пък аз вчера видях, че Букинг правят странни отстъпки от резервации. Избрах си хотел в БГ, за 1 нощувка е 160 лв. Резервирам през линк за връщане на 10% и преди да платя /исках да го направя онлайн, то и без друго няма много време до нощувката / ми изписва: -24 лв. възнаграждение от booking.com; - 8 лв. намаление при ранно плащане. Накрая платих 128 лв. и като ми върнат /надявам се/ 9.19$ нощувката ми излиза реално 111 лв., което е супер. 5
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега