Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 2 минути , Венелин каза:

Проблем ли е за авиокомпанията един и същ човек да се чекира два пъти с еднакъв документ за самоличност? Не съм знаел - но ако да, звучи като ефективен метод за поправяне на грешки.

Въобще не гледат кой какви данни е написал.Спокойно.

Връзка към коментар
преди 8 минути , vinidj каза:

Въобще не гледат кой какви данни е написал.Спокойно.

По-скоро , ако двама са се чекирали с един и същ документ би било проблем, но един и същ човек трябва да е и с един и същ док.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Венелин каза:

Проблем ли е за авиокомпанията един и същ човек да се чекира два пъти с еднакъв документ за самоличност? Не съм знаел - но ако да, звучи като ефективен метод за поправяне на грешки.

 

Преди година  при опит да закупя 2 места за един наш партньор , който бяхме поканили в БГ , а той е със свръхтегло, попитах Уиз дали може да закупя за него 2 места. Казаха не. Тогава въпроса ми беше дали мога да му купя 2 билета за да ползва 2 места . И отговориха че е абсолютно невъзможно един човек да има 2 резервации за един и същ полет.

Та явно като купуваш 2 билета за човек с еднакви имена няма проблем , защото имената на хората не са уникални и може да има съвпадения. Но в момента в който и личните им данни са еднакви вече настава проблем за тях.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Но това ще е ясно в момента на чекиране. Двама (или петима) Иван Иванов си купуват билети за един и същ полет и няма да ги спре. Спънката ще е при чекиране на двама Иван Иванов с един и същ документ.

Връзка към коментар
преди 2 часа, Щастливеца каза:

Току що от простотия направих две резервации за един и същ поле с едно и също име.

Дали ще искат да ми сменят името без таксата им от 115 евро.

На мен ми върнаха парите в такъв случай, хем им писах в чата  месеци по-късно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 36 минути , funny каза:

Та явно като купуваш 2 билета за човек с еднакви имена няма проблем , защото имената на хората не са уникални и може да има съвпадения. Но в момента в който и личните им данни са еднакви вече настава проблем за тях.

 

Това може и да е така на теория, но практиката показва, че за някои авиокомпании (Wizzair е сред тях) много неща са възможни, в т.ч. да чекираш един и същи човек с едни и същи документи повече от веднъж. Последното доказателство е от днес 🙂. Дори веднъж съм чекирал три пъти един и същи пътник (просто бях загубил кодовете на резервациите и взех други.., а ги чекирах главно с цел избор на място).
Системата им реагира ако се опиташ да купиш през един и същ акаунт на техния сайт билет за човек с едни и същи имена, но в останалите случаи няма никаква реакция. Освен разбира се ако сам не ги потърсиш да ти върнат парите.

Дори е възможно да пътуваш и с бордна карта на името на друг пътник (случвало ми се е преди години поради грешка на служител на чек-ин, но нито аз, нито някой друг забеляза до края на полета) но това е друга тема.

Редактирано от koliob
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 5 минути , koliob каза:

Това може и да е така на теория, но практиката показва, че за някои авиокомпании (Wizzair е сред тях) много неща са възможни, в т.ч. да чекираш един и същи човек с едни и същи документи повече от веднъж. Последното доказателство е от днес 🙂. Дори веднъж съм чекирал три пъти един и същи пътник (просто бях загубил кодовете на резервациите и взех другии.., а ги чекирах главно с цел избор на място).
Системата им реагира ако се опиташ да купиш през един и същ акаунт на техния сайт билет за човек с едни и същи имена, но в останалите случаи няма никаква рекция.

:grin: Нали знаеш че нещо става проблем , ако разбереш изобщо че го има. Та за да съм по ясна - като им кажеМ че сме чекирали или ще чекираме един пътник два пъти с две различни резервации и става проблем :mosking:

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , koliob каза:

Това може и да е така на теория, но практиката показва, че за някои авиокомпании (Wizzair е сред тях) много неща са възможни, в т.ч. да чекираш един и същи човек с едни и същи документи повече от веднъж. Последното доказателство е от днес 🙂. Дори веднъж съм чекирал три пъти един и същи пътник (просто бях загубил кодовете на резервациите и взех други.., а ги чекирах главно с цел избор на място).
Системата им реагира ако се опиташ да купиш през един и същ акаунт на техния сайт билет за човек с едни и същи имена, но в останалите случаи няма никаква реакция. Освен разбира се ако сам не ги потърсиш да ти върнат парите.

Дори е възможно да пътуваш и с бордна карта на името на друг пътник (случвало ми се е преди години поради грешка на служител на чек-ин, но нито аз, нито някой друг забеляза до края на полета) но това е друга тема.

@koliob,обаче ме кефиш- как всяка абсурдна ситуация вече си я проигравал:biggrin:,но и даваш пример за още по абсурдна🤩

Хубаво е,че те имаме във форума:smile:

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Малко като във вица  "... може,  ама козата си иска пръч" 

 

Ако с часове нямаш потвърдена резервация от Rumbo вземи им се обади  и после се разберете с чата на Ryan.  Само така ще знаеш със сигурност. 

Редактирано от stanimir
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 11.09.2018 г. в 16:31, Ivko каза:

Имам полет София-Атина, който по разписание излита в 6:50 сутринта. Мисля да стигна до летището с метро, като с първото мога да бъда някъде 5:45-5:50 там. Дали ще мога да се вместя в този 1час да мина проверка и да стигна на гейта? По разписание колко преди полет затварят?

 

На 12.09.2018 г. в 13:59, Мари Николова каза:

Наи-лесният начин е да провериш колко полета има около този час в събота по принцип(нали 22 е събота).Аз не бих рискувала с толкова малко време,особено от Обеля.Ако си хванете такси едва ли да излезе повече от 20-25лв,това е около 8лв на човек.

 

Ами проверих има 11 полета около моя за утре от Терминал 2 

Връзка към коментар
преди 14 минути , Ivko каза:

 

 

Ами проверих има 11 полета около моя за утре от Терминал 2 

Да,ще бъде лудница.На твое място бих била на летището към 05:00.

 

Само не минавайте с таксито през кв.Христо Ботев,че ремонтират участъка от квартала до летището.За съжаление това е по-краткият път.Всъщност аз се натресох на задръстване там преди седмица,ако някой има по-актуална информация,може да са приключили.Най-добре помолете диспечерката като поръчвате такси,да попита по станцията.

 

 

 

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, Ivko said:

   Имам полет София-Атина, който по разписание излита в 6:50 сутринта. Мисля да стигна до летището с метро, като с първото мога да бъда някъде 5:45-5:50 там. Дали ще мога да се вместя в този 1час да мина проверка и да стигна на гейта? По разписание колко преди полет затварят?

 

Ами проверих има 11 полета около моя за утре от Терминал 2 


В понеделник сутрин броят полети сутрин е общо взето същият (пътувал съм поне 15-20 пъти за Малпенса в 6:30 в последните 2 години) и опашките са доста дълги, но все пак вървят сравнително бързо. Мисля, че няма как да са над 30 мин, особено лятото, когато хората се събличат по-малко. На паспортната проверка също се натрупва опашка, нищо че е веднага след скенерите. С близките около твоя полет КЛМ, Еър Франс и т.н. на опашката за не-ЕС граждани може да има доста шарени паспорти, които да се бавят, дори да е по-дългичка, отиваш задължително на тази за граждани на ЕС
Въпреки това... май не бих рискувал да съм точно на софийския Т2 само час преди полета, не заради опашките (ако положението стане много напечено, с молби се избързва), а защото ако се случи каквото и да е с метрото, може да не успееш да викнеш такси достатъчно бързо и да те закара навреме. Иначе в 99% от случаите гейтът за Атина е в дъното на коридора, което не е чак толкова далече, за минутка тичане и две ходене се стига.

"По разписание" затварят гейта 30мин преди полета. На практика, всичко между 10 и 20 мин, в зависимост колко бързо борднат пътниците. Последните повиквания май ги обявяват доста отрано, та ако ги чуеш докато се обуваш на скенера, нищо не е загубено :)

Връзка към коментар
преди 4 часа, Щастливеца каза:

Много правилно, но дали да изчакам потвърждението на Румбо ?

Сега ми хрумна,че Румбо няма да ти пратят писмо,защото те не са купили втория билет с дублиращи имена.Сега си купи нов от Ryan и да не сбъркаш имената.🙂

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Онзи ден за полет на Ryan при чекирането ни пръсна (каквато им е новата политика) на съвсем различни места (6-ти, 14-ти и 27-ми ред) Аз бях на 27-ми ред и след като излетяхме и капитана изключи сигнала за коланите, се преместихме всички на 6-ти ред, защото там нямаше други пътници. 
Стори ми се, че там разстоянието между редовете е по-голямо. Така ли е наистина, или така ми се е сторило? :scratch_one-s_head:

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Здравейте, имам следния въпрос - предстои ми служебно пътуване, при което билетът се купува задължително през обслужващата институцията агенция. Бих искала да взема детето си с мен, като ще си купя сама билет за него, но ще е по-късно, защото ще дебна добри цени за детския билет. От темата разбирам, че мога да си добавя допълнително дете към моята резервация до 24 часа безплатно. Въпросът ми е какви точно данни са нужни при разговора с Раян, т.е. достатъчен ли e номера на моя билет (чрез агенцията ще имам скъп билет, с място и багаж, и ще съм чекирана) или трябва и някаква друга информация, напр. някакви данни на агенцията?  Същото упражнение ще правя и с Уиз, защото ще ползвам тях за едната отсечка. Благодаря ви!

Връзка към коментар

Не можете да купите билет само за дете под 15 години. Детски билет няма- всичко е на една цена. Може да купите за възрастен и после да се свържете в чата с тях, за да го оправят на детски и да го вържат към Вашата резервация. Което пък може да струва 30 евро. Ще Ви трябва и номера на новата резервация (тази за детето). Въобще, като се свържете с чата ще Ви поразпитат, за да са сигурни, че Вие сте "собственик" на резервацията (на тази за детето- нея трябва да вкарате в полето при чат).

Връзка към коментар

Благодаря, Александрина. 

 

The reservation for the child under 16 needs to be booked online (as an adult), once the booking has been made you will need to contact us via chat or you can call our call centre and speak with one of our team to link the childs booking with an adults booking.

 

Linking the bookings is free if done within 24 hours of making the original booking. If outside of 24 hours there is a fee of €/£30 to link the bookings together.

 

Това да го разбирам, че ще е безплатно само ,ако се опитам да добавя детето до 24 часа от резервацията на моя билет, нали така?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Фичо каза:

Да, имаше го и в Money.bg статията на Български, но не я намирам.

Нелоялно е наистина - подбиват цената и ще излизат винаги по-евтино най-отпред в търсачките.

Дано им въздействат Евро органите.

Редактирано от vinidj
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.