Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 54 минути , wilks каза:

Не помня да са ми гледали разбивката на билетите, и да са вадили от цената летищните такси. А щом не са ги вадили, значи и те са застраховани. Поне такава е моята логика, но може и да са вмъкнали някое завъртяно подусловие сега, ако ти си правил по-скоро такъв вид застраховка.

Разбивката я гледат при щета. Завъртяното е следното: ти си платил за билети напр. общо 1000 лева (отиване 400 лева, връщане 600 лева) и на база оставащите дни ти изчисляват премията върху 1000лева. Но изпускаш полета на връщане и плащаш 700 лева за следващия полет, от които 500 е самият билет, а 200 са летищни такси. Армеец ще ти платят по-малкото от застрахователната стойност на връщането (600 лева) и новия билет без такси (500 лева), т.е. 500 от 700-те лева, които си платил за прибиране.

Тук има една много голяма уловка при пътуване с Wizzair - пренасочване към съседно летище при изпуснат полет. За Армеец платената сума е такса и няма да бъде възстановена изобщо.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
На 17.12.2018 г. в 13:39, mililia каза:
Въпреки че всичко изглежда нормално, в момента не можеш да си платиш застраховката, ако се намираш в България. Направих много опити с различни карти и накрая реших да им пиша. Ето отговора от тях:
 
Hey,
Thanks for reaching out, I am happy to help.
I am sorry to hear that you are having issues purchasing your policy.
So I can assist you it would be great if you could confirm your country of residence.
If you are purchasing as a resident of Bulgaria you will only be able to purchase your
policy from outside of Bulgaria. We are aware there are a few issues at the moment and we are doing our best to
resolve this as soon as possible,  sorry for any inconvenience.
When you purchase from outside your country of residence there is a 72 hour waiting period
from the time of purchase until you are fully covered by your policy.
If there is anything else just let me know.

Самоцитирам се с цел да покажа как следва да се постъпва с клиентите.

След горния имейл, понеже бях доста ядосана върнах отговор, без да очаквам каквото и да било, че при тази ситуация World Nomads просто ме губят като клиент, защото не мога да си позволя да направя застраховката след като съм започнала пътуването си и да стоя 72 часа без застраховка. Написах им още, че съм направила доста застраховки при тях и сегашната ситуацията ме кара да се чувствам дискриминирана. Ето какво получих в отговор: 

 

"Yes, I am afraid, as there is an issue with the purchase pathway, residents of Bulgaria can only purchase a policy once they are outside Bulgaria.

I have spoken with our underwriter who has confirmed that if you purchase your policy when you leave Bulgaria at your earlier opportunity, there will be no waiting period applied to your policy so you would be covered from the time you purchase your policy.

I would be happy to generate a quote for you if you could provide me with the following information....."

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 5 часа, mililia каза:

Самоцитирам се с цел да покажа как следва да се постъпва с клиентите.

След горния имейл, понеже бях доста ядосана върнах отговор, без да очаквам каквото и да било, че при тази ситуация World Nomads просто ме губят като клиент, защото не мога да си позволя да направя застраховката след като съм започнала пътуването си и да стоя 72 часа без застраховка. Написах им още, че съм направила доста застраховки при тях и сегашната ситуацията ме кара да се чувствам дискриминирана. Ето какво получих в отговор: 

 

"Yes, I am afraid, as there is an issue with the purchase pathway, residents of Bulgaria can only purchase a policy once they are outside Bulgaria.

I have spoken with our underwriter who has confirmed that if you purchase your policy when you leave Bulgaria at your earlier opportunity, there will be no waiting period applied to your policy so you would be covered from the time you purchase your policy.

I would be happy to generate a quote for you if you could provide me with the following information....."

 

 

И все пак не разбрахме какво означава 'when you leave Bulgaria'? Българското IP ли е проблема да не може да се купи застраховка от тук?

Връзка към мнение
преди 20 минути , cybersimo каза:

И все пак не разбрахме какво означава 'when you leave Bulgaria'? Българското IP ли е проблема да не може да се купи застраховка от тук?

Ами, ако ми обясниш като на малоумна как да пробвам с чуждо IP бих могла да ти дам отговор. 

Връзка към мнение
преди 9 минути , mililia каза:

Ами, ако ми обясниш като на малоумна как да пробвам с чуждо IP бих могла да ти дам отговор. 

Дискутирано е много пъти (най-вече в темата за Rumbo/e-dreams и другите посредници). Мислех, че знаеш как 🙂

Опитай с TunnelBear или имаше една добавка за Google Chrome HolaVPN или нещо подобно

Връзка към мнение
Преди 1 час, cybersimo каза:

И все пак не разбрахме какво означава 'when you leave Bulgaria'? Българското IP ли е проблема да не може да се купи застраховка от тук?

Явно е формално ограничение, най-вероятно липса на лиценз от КФН. VPN ще заобиколи проблема.

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте. За пътуване в Русия Алианц ли е най- подходящата застрахователна компания за здравната осигуровка?

Връзка към мнение
преди 1 час, muchachote каза:

Здравейте. За пътуване в Русия Алианц ли е най- подходящата застрахователна компания за здравната осигуровка?

Аз съм използвал Алианц, но не мисля че може да се говори за най-подходяща застрахователна компания. Застраховката е стандартна, само има изискване за минимално покритие и трябва изрично да е посочено, че покрива Русия. Иначе изборът на застрахователна компания си е лично предпочитание.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Едно елементарно въпросче от мен:

Къде се въвежда кодът за намаление в WorldNomads? Въведох дестинацията, данните на пътуващите и отивам на плащане и никъде нямаше поле за кода.

Връзка към мнение
преди 10 часа, vorbis каза:

Едно елементарно въпросче от мен:

Къде се въвежда кодът за намаление в WorldNomads? Въведох дестинацията, данните на пътуващите и отивам на плащане и никъде нямаше поле за кода.

Ей тук видя ли?

 

image.png

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...
On 12/18/2018 at 3:55 PM, wilks said:

Това, което търсиш, го има тук https://online.generali.bg/patuvane-v-chujbina/kalkulator/  -> "Пакет Полет" от допълнителните пакети.

Аз ползвам само техни застраховки (освен в случаите, когато имах включено изискване за влизане в страната за застрахователна сума от порядъка на няколко стотин хиляди паунда, или нещо друго специфично, което Generali не предлагат).
Разгледай сайта им https://online.generali.bg/patuvane-v-chujbina/  разяснено е добре кое какво представлява.
На мен много ми допада, понеже дава голяма свобода на избор какъв компонент точно да избера да включа, както и за каква сума да направя застраховката, в зависимост от мястото , на което отивам, достъпа до него, и от степента на рисковете, които съществуват там. Мога да си я направя и вечерта преди да тръгна, или ако имам прекачване с overnight някъде из Европа, вече като съм дори на летището. Има калкулатор, който изчислява само стойността на пакетите, които включиш, и от които имаш нужда.

Извинявам се, може би въпросът е глупав и неориентиран, но досега не съм си правила такава застраховка (ако не борим застраховка от wizz). Тъй като изглежда, че по всяка вероятност на 21.05., когато трябва да се връщам от Италия ще има 24-часова стачка на летищата, съм малко притеснена (не си купих застраховка от Blue Air с които летя от/до Букурещ). Влязох в темата, за да потърся точно информация има ли застраховка, която евентуално би била полезна при закъснение или отмяна на полет. Виждам, че за тази на Армеец е късно, но въпросната на Генерали изглежда добре? Да разбирам ли, че там няма такива срокове и мога да я ползвам, нищо че билетите са купени отдавна и пътуването започва другата седмица?

И още един лаишки въпрос - как да изчисля застрахователната сума? Горе-долу стойността на пътуването + евентуалните предполагамеми в случая разходи за хотел/билет...?

Редактирано от PolinaS
typo
Връзка към мнение
преди 9 часа, PolinaS каза:

Извинявам се, може би въпросът е глупав и неориентиран, но досега не съм си правила такава застраховка (ако не борим застраховка от wizz). Тъй като изглежда, че по всяка вероятност на 21.05., когато трябва да се връщам от Италия ще има 24-часова стачка на летищата, съм малко притеснена (не си купих застраховка от Blue Air с които летя от/до Букурещ). Влязох в темата, за да потърся точно информация има ли застраховка, която евентуално би била полезна при закъснение или отмяна на полет. Виждам, че за тази на Армеец е късно, но въпросната на Генерали изглежда добре? Да разбирам ли, че там няма такива срокове и мога да я ползвам, нищо че билетите са купени отдавна и пътуването започва другата седмица?

И още един лаишки въпрос - как да изчисля застрахователната сума? Горе-долу стойността на пътуването + евентуалните предполагамеми в случая разходи за хотел/билет...?

Би ли ми казала как разбра, че на 21.05 ще има стачка в Италия. 

Връзка към мнение

Доколкото разбирам няма как да се знае предварително, освен може би на предния ден, евентуално. Може да ги отменят, може да закъсняват... Ако правилно съм разбрала, само междуконтиненталните полети би следвало да са гарантирани.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Не намерих по-подходяща тема, затова го пускам тук: ако някой възнамерява да купува полица от Globelink International, едно кодче за 5% намаление няма да му се отрази зле.

GTI5CS

 

Кодът е валиден не знам докога, вече повече от месец работи. Въвежда се чак на третата стъпка, след като човек си е избрал съответния застрахователен план и е натиснал бОтона [Select], и му се е появил ей-този екран:

 

Capture.PNG.3a70754706800e1e7fc4e56976be793a.PNG

 

Със стрелка съм показал къде се въвежда кодът.

Връзка към мнение

Извинявам се за офтопика, но виждам, че цената, която си постигнала е 119 паунда. Това ми се струва доста висока цена, освен, ако нямаш някакви специфични изисквания и затова си избрала именно тази застрахователна компания.

Ако живееш в UK, предполагам го заради цената в £, можеш спокойно да използваш някой от сайтовете за сравняване на цените и ще получиш по-ниска цена:

 

www.moneysupermarket.com/travel-insurance/

https://www.comparethemarket.com/travel-insurance/annual/

https://www.confused.com/travel-insurance

https://www.gocompare.com/travel-insurance/

 

За тези, които не живеят в UK, не знам дали тези сайтове могат да се използват.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Някой да знае как точно се удължава застраховка в World Nomads? Не мога да намеря бутонче по никакъв начин, а даже ми пратиха напомняне...

В manage policy има само Make a claim...

Връзка към мнение

Отговориха ми, че не може да се удължи, но просто да си купя за следващите дни нова и нямало да има прекъсване

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Пак ще отворя дума за Globelink, аз всъщност научих за тях от този форум. Има новина, която може да се окаже добра за онези, които наемат автомобили в чужбина.

 

Globelink Launches Collision Damage Waiver Insurance (CDW)

 

Цитат

Globelink Car Hire Excess Waiver Insurance Benefits:

  • Avoid huge car hire Excess charges
  • Save on buying from your car hire company
  • Key Cover - if you’re locked out or lose keys
  • Mis-Fuelling cover - if you use the wrong fuel
  • Curtailment cover - if you’re trips cancelled or cut short
  • Tow charge cover - after an accident or breakdown
  • Drop Off Charges - if you are hospitalised and can’t return your car
  • Even Road Rage & Carjacking Cover


Повече информация - тук

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Има доста странни географски ограничения:

Цитат

Geographical Limits - Area Definitions

Worldwide, excluding Afghanistan, Central African Republic, Chechnya, Democratic Republic of Congo, Egypt, Iran, Iraq, Israel (West Bank & Gaza Strip only), Libya, Nigeria, North Korea, Somalia, South Sudan, Sudan, Syria and Yemen, or any country or with any persons in breach of the Sanctions, Export and Exchange Control clause, or where the Foreign & Commonwealth Office (FCO), or World Health Organisation (WHO) advise against all or all but essential on or before you travel.

Да кажем, че за FCO е разбираемо, обаче съобразяването на наема на кола с изискванията на СЗО ми се вижда ексцентрично, меко казано.

Връзка към мнение
  • 5 седмици по-късно ...
На 17.12.2018 г. в 13:39, mililia каза:
Въпреки че всичко изглежда нормално, в момента не можеш да си платиш застраховката, ако се намираш в България. Направих много опити с различни карти и накрая реших да им пиша. Ето отговора от тях:
 
Hey,
Thanks for reaching out, I am happy to help.
I am sorry to hear that you are having issues purchasing your policy.
So I can assist you it would be great if you could confirm your country of residence.
If you are purchasing as a resident of Bulgaria you will only be able to purchase your
policy from outside of Bulgaria. We are aware there are a few issues at the moment and we are doing our best to
resolve this as soon as possible,  sorry for any inconvenience.
When you purchase from outside your country of residence there is a 72 hour waiting period
from the time of purchase until you are fully covered by your policy.
If there is anything else just let me know.

Цитирам се, защото в момента имам по-голяма яснота по сключването на застраховки в Номадите.

Застраховки за български граждани се предлагат в Номадите, но не е възможно да се плати премията от България. Не зная причината, но практически услугата не се продава в рамките на територията на страната. С използването на VPN плащането минава безпроблемно, така че който иска да ги ползва от тук, задължително да прави плащане с чуждо IP.

 

По отношение на сключване на застраховки с чужд застраховател, когато не знаеш език..... Предполагам, че е трудно, но не е и невъзможно. За нас българите, отговаря офис на Номадите в Ирландия, така че комуникацията става още по- сложна поради особеностите на ирландското произношение. При сключена застраховка и подаване на иск след завръщане от пътуване, комуникирах по имейл. Успявам да скалъпя някакви изречения, не ме впечатлява особено доколко са издържани граматически. Не говоря английски или имам ниско ниво

/няколко прости и елементарни фрази, а слухът ми никакъв го няма т.е. трудно разбирам отговорите/. Понеже нямах никакви доказателства за твърденията си, се наложи да представям декларация, които една магеланка ми преведе. Държах да е ясно точно какво се декларира. Комуникацията продължи около 2 месеца, докато се стигне до решение. Причината за това - липсата на доказателства от моя страна. 

Получих едно единствено обаждане, едва когато бяха взели положително за мен решение да ми възстановят разходите. Та това беше повода за обаждането - да ме уведомят, че ще ми платят. Толкова нищо да не разбрах от бързия ирландски, че единствено се извиних за това, че не говоря английски и поисках да ми пишат на имейла. Как успях да разбера, че са от Номадите - чиста случайност.

Та трудно си е, но пък не се втренчват в точките и запетаите и си вършат работата. 

Аз лично останах супер доволна, защото от цялата група само при тях имаше покритие, което даваше възможност да се иска възстановяване на разходите. Останалите, ползващи български застрахователи, нямаха този късмет. Аз търсих по застраховките на КК някаква възможност за иск, но категорично покритията бяха твърде минимални.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, Ilian359 каза:

А какво беше застрахователното събитие?

 

преди 2 часа, bonboneva каза:

И на мен ми е интересно 🙂 

Аз приложих ето тази клауза, като я интрепретирах по изгодния за мен начин:

 

"If you have purchased the Explorer Plan and you fail to arrive in time to board any onward connecting carrier on which you are booked to travel, including connections within your country of residence, we will pay you up to the limit as shown on the Summary of Cover for your reasonable additional accommodation, up to the standard of your original booking (room only), and carrier expenses (Economy Class) to catch up to your planned itinerary as a result of the following Insured Events:

the failure of a common carrier;
strike or industrial action;
adverse and unforeseeable weather conditions;
you being denied boarding because the carrier has too many passengers for the seats available (and no alternative transport is offered by the carrier);
the vehicle in which you are travelling being involved in an accident or breakdown, or you being delayed as a result of a major accident on a motorway."

 

Интерпретацията ми беше, че не съм успяла да се кача на предварително закупения от мен полет, тъй като по трасето по което съм се придвижвала е имало срутвания на скални маси и движението е било почти спряно/силно забавено до разчистване на пътя. Нямах доказателства нито  за срутването, нито билет за автобуса, с който съм закъсняла, нито доказателства за закъснението. Представих декларация на друг пътуващ с мен, който потвърди думите ми. Вероятно без документи тази клауза няма да проработи във всяка една страна, но специално за Колумбия приеха иска ми и ми изплатиха стойността на новия билет за полет. Реално не би трябвало да е проблем да се получи документ за събитието.

 

В България, дори и да имаше такава клауза,  искът трудно би минал без доказателства за събитието, а свободната интерпретация, която направих изобщо не би била приета от застрахователите.

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.